skal teste om et par dage, nogle der os skal??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2013

michamedusa

nåe ok, sygt, det fatter jeg slet ikke, men vil det sige at jeg i reliteten ku teste positiv imorgen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
michamedusa skriver:

nåe ok, sygt, det fatter jeg slet ikke, men vil det sige at jeg i reliteten ku teste positiv imorgen?

Det kan også være super forvirrende!

Ægget skal jo lige befrugtes, sætte sig fast og du skal danne HCG nok til at det giver udslag på en test. Hele den process tager jo lidt tid, så det gælder virkelig om at have tålmodighed.

Det er forskelligt hvornår man kan teste positivt. Nogen kan i 4 uge og andre først i 8 uge.. Det kommer helt an på hvor høj HCG'en er..

Test næste weekend, og er den negativ, så vent tre dage og prøv igen.
Jeg mener HCG'en fordobles hver tredje dag.
Jeg tester ihvertfald på lørdag, hvor jeg vil være 3+3, hvis jeg er gravid.. Og det er jo det samme med dig

Anmeld

28. juli 2013

michamedusa

ok tak, ja meget besværligt haha.....ok jeg vææææbner mig med tålmodighed...vi snakkes helt sikkert...hold mig ajour

Anmeld

28. juli 2013

CH2012

michamedusa skriver:

Er så nervøs, selvom man ikke skal tænke over det, kan jeg ikke la vær - det er gået fløjten!!

havde mens d. 10 juli og ægløsning i dagene 21 - 25

har lige taget en test idag(grynt) ku jo ikke lade vær, og den var negativ.

hvorNÅR skal jeg teste syntes i, da jeg ikke har tålmodighed til at vente på næste mens (D.7/8) ??

Pas på med at teste for hurtigt, da I kan risikere at fange en BIO.... En graviditet som går til.

Anmeld

28. juli 2013

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Jeg burde teste i dag, da det var i dag jeg skulle have min mens... men jeg ligger syg så det kan godt være derfor jeg ikke har fået den endnu.(plejer at få den om morgnen)

Og jeg kan ikke overskue en negativ test i dag... så venter til i morgen

Anmeld

29. juli 2013

princessmalou

forkert profil ! 

Anmeld

29. juli 2013

Malou92

hej . (:

jeg har testdag samme dag som dig 7/8-2013 . 

Så idag er jeg 2+4 henne . 

Nogle siger man kan teste allerrede 6 til 8 dage efter befrugting med graviditets test som har høj følighed . men jeg tør ikke

men ja krydser for den er her for os alle denne gang . 

hvor mange gange har i prøvet ? 

Anmeld

29. juli 2013

LilleMie

michamedusa skriver:

Er så nervøs, selvom man ikke skal tænke over det, kan jeg ikke la vær - det er gået fløjten!!

havde mens d. 10 juli og ægløsning i dagene 21 - 25

har lige taget en test idag(grynt) ku jo ikke lade vær, og den var negativ.

hvorNÅR skal jeg teste syntes i, da jeg ikke har tålmodighed til at vente på næste mens (D.7/8) ??

Jeg har også samme testdag og er da lidt nysgerrig efterhånden, men jeg tester dog aldrig inden forventet mens. Jeg kan godt lide at gå at glæde mig til en bestemt dag og så kommer skuffelsen ikke så mange gange, hvis der ikke er gevinst 

Som tommelfingerregel kan man teste positiv fra man er 4+0 (men der er selvfølgelig afvigelser til begge sider), så som andre skriver kan du risikere at teste positiv inden, hvor det faktisk ikke er en "rigtig" graviditet, men er det som hedder biokemisk graviditet (læs evt. mere om det her: https://www.baby.dk/videnom/4p293/graviditet-mislykket-biokemisk-graviditet.aspx) og som man oftest ikke når at opdage, da man bare får sin mens som normalt.

Anmeld

30. juli 2013

michamedusa

princessmalou skriver:

forkert profil ! 

Øhh, hvaforenfisk?

Anmeld

30. juli 2013

Sander&Vitus-Mor

michamedusa skriver:

Øhh, hvaforenfisk?

Forstår det heller ikke lige 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.