Hvad er det?? Røde knopper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

908 visninger
8 svar
1 synes godt om
28. juli 2013

Sujan

Ja hvad er det for røde knopper min datter har fået på armen og skulderen??? Hun har også et par stykker på benene og i bleområdet..
Er det skoldkopper???

Der kommer flere og flere men virker ikke til at genere hende.. Har i bleområdet smurt med creme.. Men har ingen effekt
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

gonefishing

Sujan skriver:

Ja hvad er det for røde knopper min datter har fået på armen og skulderen??? Hun har også et par stykker på benene og i bleområdet..
Er det skoldkopper???

Der kommer flere og flere men virker ikke til at genere hende.. Har i bleområdet smurt med creme.. Men har ingen effekt

Altså lige til info så er der INGEN herinde der vil kunne sige hvad det er, eller om det er skoldkopper der skal du til en læge.

Anmeld

28. juli 2013

gonefishing

Sujan skriver:

Er det skoldkopper???

p.s HVIS det er varmeknopper (som jeg vil GÆTTE på) så er cream en dårlig ide i denne varme, da netop bleområdet er så varmt og fugtigt at det nok er bedre med pudder.

Anmeld

28. juli 2013

Sujan

Flodkilling skriver:

Altså lige til info så er der INGEN herinde der vil kunne sige hvad det er, eller om det er skoldkopper der skal du til en læge.

Ja men kunne godt være der var nogle der kunne sige "det ligner slet ikke skoldkopper," eller "det ligner bare varme knopper"

Er da godt klar over jeg skal til læge for at få diagnose.. Men nu er det jo søndag så kunne være der var et klogt hoved herinde der kunne pejle en i den rigtige retning

Anmeld

28. juli 2013

Monski

Sujan skriver:

Er det skoldkopper???

Det så sådan ud da Anthon startede med at få koldkopper er der kommer flere i løbet af dagen?

Anmeld

3. september 2013

annecatrine88

Sujan skriver:

Er det skoldkopper???

Hejsa..

Fandt du ud af hvad det var for nogen røde knopper din datter havde?

Min datter har nemlig lige fået nogen der minder om dem.

Anmeld

3. september 2013

Sujan

annecatrine88 skriver:

Hejsa..

Fandt du ud af hvad det var for nogen røde knopper din datter havde?

Min datter har nemlig lige fået nogen der minder om dem.

Nej ikke helt..

Troede det måske var vandvorter eller insektbid... Men de er gået væk af sig selv efter noget tid..

Men har dyr så gav lige en loppekur for en sikkerheds skyld.. Og gik faktisk væk efter det... Så måske det har været lopper

Anmeld

3. september 2013

annecatrine88

Sujan skriver:

Nej ikke helt..

Troede det måske var vandvorter eller insektbid... Men de er gået væk af sig selv efter noget tid..

Men har dyr så gav lige en loppekur for en sikkerheds skyld.. Og gik faktisk væk efter det... Så måske det har været lopper

Har godt nok hørt vand vorter og de 2 andre børn i dagplejen har dem også, plus dagplejemorens datter på 14 år har dem også.. 

Anmeld

3. september 2013

Sujan

annecatrine88 skriver:

Har godt nok hørt vand vorter og de 2 andre børn i dagplejen har dem også, plus dagplejemorens datter på 14 år har dem også.. 

Så kunne det godt tyde på at det er vandvorter.

Så du må lige høre dagplejen hvordan du skal gribe det an...
Har ikke rigtig kunne finde ud af om det er noget de skal i en form for behandling for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.