Udvid babylegetøjet. Hjælp??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
4 svar
1 synes godt om
28. juli 2013

Julie F

Min søn er snart 5 måneder, og er motorisk rigtig dygtig. Triller rundt, og skubber sig baglæns. Aktivitetstæppet og uroen er ved at være ret uinteressant, så vi har fundet puslespilsgulvet frem hvor der kan tumles og kravles, men vil gerne spice det op med lidt spændende legetøj, og gerne noget der kan motivere ham til at ville sidde op og kigge på det og rejse sig op når det er aktuelt om noget tid.

Så tænker jeg skal have fat i noget han kan rejse sig ved, er der nogle der har ideer eller kender gode steder på nettet man kan købe det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

gonefishing

Julie F skriver:

Min søn er snart 5 måneder, og er motorisk rigtig dygtig. Triller rundt, og skubber sig baglæns. Aktivitetstæppet og uroen er ved at være ret uinteressant, så vi har fundet puslespilsgulvet frem hvor der kan tumles og kravles, men vil gerne spice det op med lidt spændende legetøj, og gerne noget der kan motivere ham til at ville sidde op og kigge på det og rejse sig op når det er aktuelt om noget tid.

Så tænker jeg skal have fat i noget han kan rejse sig ved, er der nogle der har ideer eller kender gode steder på nettet man kan købe det?

VI købte en hel masse ego legetøj i træ og alt det der, natur noget.
Vores har aldrig gidet det, til gengæld er alt i plastik i flotte farver, med lys og lyd ALTID et kæmpe hit... og selv her hvor hun snart fylder 3 år, og ser lillesøsters legetøj er det sjovt...

Anmeld

28. juli 2013

Julie F

Flodkilling skriver:

VI købte en hel masse ego legetøj i træ og alt det der, natur noget.
Vores har aldrig gidet det, til gengæld er alt i plastik i flotte farver, med lys og lyd ALTID et kæmpe hit... og selv her hvor hun snart fylder 3 år, og ser lillesøsters legetøj er det sjovt...

Det er præcis det samme min søn naturligvis falder for. Mange farver, lys og lyde, så det er klart den vej vi skal. Så må mine intentioner om øko og sundt legetøj må jeg vist bare pakke på hylden ;-)

Anmeld

28. juli 2013

Julie F

Hjemmesider, nogen??

Anmeld

28. juli 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Bellino kravlebold. Normalt skal man være 8 måneder, men der går sikket ikke længe før han får glæde af den, nu hvor han er så hurtig

et keyboard han kan trykke på (både musik og dyrelyde) mener den er fra Fischer Price. Det legede min dreng længe med 

rasle legesager 

Plastik nøglesæt

mobiltelefon med lyd.

det var lige hvad min dreng synes var sjovt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.