en fantastisk kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
2 svar
10 synes godt om
28. juli 2013

Anonym trådstarter

For første gang har jeg fundet mig en kæreste der ikk skider på mig og som vil mg og min søn, og det er virkelig en skøn følelse, første gang jeg har følt mig som en prinsesse og om bare som en ting,

Han gider bruge tid på mig og min søn, i weekenden var vi hjemme ved et vennepar af hans og for første gang er jeg ikk blevet "glemt" han var opmærksom, men stadig drengerøv sAmmen med sin kammerat og vi hyggede virkelig alle sammen og mig og kæresten til hans kammerat kunne snakke baby snak (hun er gravid) og mændene lavede mad osv det var godt nok hyggeligt, føler mig vildt heldig, og kan for første gang være 100% mig selv,   hvor er det altså bare dejlig

Havde bare lige brug for at komme ud med dette til nogen,da vores forhold er lidt hemmeligt da det er min eks venindes eks så. Jaaae ved godt jeg er dum men kan ikk stoppe når jeg endelig har fundet en der behandler mig rigtigt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Hvor lyder det da også bare dejligt.

Jeg synes ikke du er dum. Det er jo bare din eks venindes ekskæreste og så skal du ikke stå til ansvar overfor hende.

Nyd din nye kærlighed.

(Forøvrigt ville jeg ikke have noget imod mine veninder datede mine ekskærester, men nu har de bedre smag end mig, sååå)

Anmeld

28. juli 2013

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Hvor lyder det da også bare dejligt.

Jeg synes ikke du er dum. Det er jo bare din eks venindes ekskæreste og så skal du ikke stå til ansvar overfor hende.

Nyd din nye kærlighed.

(Forøvrigt ville jeg ikke have noget imod mine veninder datede mine ekskærester, men nu har de bedre smag end mig, sååå)

Mange tak hvor er du sød,   ville heller ikk selv have noget imod det men man gære dit folk bliver sure osv og gør hun sikkert også men sådan er det(: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.