P piller og menstruation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

858 visninger
12 svar
1 synes godt om
28. juli 2013

Anonym trådstarter

Hej Piger...

er lige startet på p piller.... Tog den sidste piller torsdag  aften og min menstruation er stadig ikke kommet her søndag morgen.... Skal starte på den nye pakke fredag aften.... Hvor hurtigt efter man er startet på de 7 dages pause kommer menstruationen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

M&J87

Hos mig plejede den at komme på 4. dagen, og stoppede den dag jeg startede igen :-)

Anmeld

28. juli 2013

Mother-love

Det er normalt at mens kommer på 3-4 dagen. Jeg tog altid den sidste om søndagen og så normalt ikke min mens før onsdag/torsdag. Og så stoppede den igen når jeg startede ny pakke om mandagen.

Anmeld

28. juli 2013

Clisolka

M&J87 skriver:

Hos mig plejede den at komme på 4. dagen, og stoppede den dag jeg startede igen :-)

Det var det samme her 

Anmeld

28. juli 2013

B&J

jeg slutter tirsdag, min kommer først fredag

inden jeg tabte mig havde jeg kun min mens de sidste 2 dage

Anmeld

28. juli 2013

BabyMus

Her tager jeg min den sidste pille onsdag morgen og jeg får mens om søndagen, nogle gange først mandag.

Anmeld

28. juli 2013

MyLove E

Jeg tager min sidste søndag aften. I Starten fik jeg mens torsdag ..
Men de sidste to gange er den først kommet lørdag aften.

Anmeld

28. juli 2013

VIPpigen

Jeg tager min sidste pille onsdag, og min mens kommer mandag... Dog lige foruden denne her gang, hvor den først er startet torsdag, samme dag som jeg startede ny pakke....

Anmeld

28. juli 2013

Anonym trådstarter

oki men skal dne ikke heslt slutte igen inden man starter den nye pakke??

Anmeld

29. juli 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Jeg tager min sidste pille onsdag, og min mens kommer mandag... Dog lige foruden denne her gang, hvor den først er startet torsdag, samme dag som jeg startede ny pakke....

hvor længe varer den så når den starter samme dag som du starter ny pakke?? Troede somregel mens sluttede inden man startede ny pakke igen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.