Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Piger...
er lige startet på p piller.... Tog den sidste piller torsdag aften og min menstruation er stadig ikke kommet her søndag morgen.... Skal starte på den nye pakke fredag aften.... Hvor hurtigt efter man er startet på de 7 dages pause kommer menstruationen??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hos mig plejede den at komme på 4. dagen, og stoppede den dag jeg startede igen :-)
M&J87 skriver: Hos mig plejede den at komme på 4. dagen, og stoppede den dag jeg startede igen :-)
Det var det samme her
jeg slutter tirsdag, min kommer først fredag
inden jeg tabte mig havde jeg kun min mens de sidste 2 dage
Her tager jeg min den sidste pille onsdag morgen og jeg får mens om søndagen, nogle gange først mandag.
Jeg tager min sidste pille onsdag, og min mens kommer mandag... Dog lige foruden denne her gang, hvor den først er startet torsdag, samme dag som jeg startede ny pakke....
oki men skal dne ikke heslt slutte igen inden man starter den nye pakke??
VIPpigen skriver: Jeg tager min sidste pille onsdag, og min mens kommer mandag... Dog lige foruden denne her gang, hvor den først er startet torsdag, samme dag som jeg startede ny pakke....
hvor længe varer den så når den starter samme dag som du starter ny pakke?? Troede somregel mens sluttede inden man startede ny pakke igen....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128