kan det passe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

293 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. juli 2013

Anonym trådstarter

Bor i udlandet. Her siger de alle at der må i hvert fald ikke komme vand i ørene når barnet bader.... at det er meget farlig, da de kan få en eller anden slag betændelse... Kan det passe?

Syntes jeg aldrig at jeg har hørt... ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

Anonym trådstarter

ik nogen?

Anmeld

28. juli 2013

Anonym trådstarter

slet ikk nogen der kan hjælpe mig ?

Anmeld

28. juli 2013

Mother-love

Det må du godt. Isabella havde noget ørevoks der sad så lægen ikke kunne se ind i øret og vi fik anbefalet at få skyllet hendes ører. Og da vi kom til lægen sagde han at vi bare skulle bruge en engangssprøjte når hun var i bad og trykke vandet ind så det kunne løsne ørevoksen.

Anmeld

28. juli 2013

UnderCover37

Kan det tænkes det er nogle bakterier i jeres lokale vand der er risiko ved at børnene får i deres ører?

Altså nogle vi ikke har herhjemme?

Anmeld

28. juli 2013

Anonym trådstarter

UnderCover35 skriver:

Kan det tænkes det er nogle bakterier i jeres lokale vand der er risiko ved at børnene får i deres ører?

Altså nogle vi ikke har herhjemme?

Det må jeg lige spørger min børnelæge hernede om...

Anmeld

28. juli 2013

Anonym trådstarter

Havanagila skriver:

Det må du godt. Isabella havde noget ørevoks der sad så lægen ikke kunne se ind i øret og vi fik anbefalet at få skyllet hendes ører. Og da vi kom til lægen sagde han at vi bare skulle bruge en engangssprøjte når hun var i bad og trykke vandet ind så det kunne løsne ørevoksen.

jeg tænkte også det lød fuldstændig åndsvagt...

Anmeld

28. juli 2013

Mother-love

Anonym skriver:

jeg tænkte også det lød fuldstændig åndsvagt...

Men som en anden skrev kan det måske være bakterier i vandet der hvor du er fra? Så ville gøre det med rent drikkevand

Anmeld

28. juli 2013

Anonym trådstarter

Havanagila skriver:

Men som en anden skrev kan det måske være bakterier i vandet der hvor du er fra? Så ville gøre det med rent drikkevand

ja må lige spørger børnelægen om det. Ved der er nogen baktierier som jeres børn fx ikke ville have godt af at drikke, hvis i kom på ferie her. Men hvis de drikker fra små (efter 7 mdrs alderen) fra vandhanen, tager de ikke skade af at drikke det... så vender kroppen sig til de slags baktierier og kan ikke blive syge af dem. Men om vandet ikke må komme i ørene, af den grund, skal jeg lige undersøge...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.