Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
søger en tegne mappe hvor der er plads til en a4 blok, tegne brædt, blyanter, viskelædder og blyantspidser... og ja plads til andet grej....
har ledt og ledt men kan ik finde noget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: søger en tegne mappe hvor der er plads til en a4 blok, tegne brædt, blyanter, viskelædder og blyantspidser... og ja plads til andet grej.... har ledt og ledt men kan ik finde noget
jeg har købt det meste af mit i bog og ide, bøger og papir eller hvad det hedder...
og resten er fundet på nettet.. skal lige prøve og se om jeg kan finde linket til dig
DianaRJS skriver: jeg har købt det meste af mit i bog og ide, bøger og papir eller hvad det hedder... og resten er fundet på nettet.. skal lige prøve og se om jeg kan finde linket til dig
tak alle tingene til at putte i har jeg... men selve mappen med plads til tingene mangler vi
Kay skriver: tak alle tingene til at putte i har jeg... men selve mappen med plads til tingene mangler vi
mener faktisk jeg fandt mappen i bog og ide
kan lige tjekke da jeg stadig har bon på den et elelr andet sted
forresten..
grunden til du ikke rigtig kan finde dem på google er fordi de, de fleste steder står som præsentationsmapper
DianaRJS skriver: forresten.. grunden til du ikke rigtig kan finde dem på google er fordi de, de fleste steder står som præsentationsmapper
ahhhhh tak
ihhh nu finder jeg en masse men kun hvor der skal være huller i papiret som et ringbind... og det går jo ikke
Jeg tror det bliver svært for dig at finde en mappe, hvor der er plads til alt det og uden ringe i midten. Så skal du finde en serparat taske til dine tegninger og så en mappe til dit grej. Eller også skal du købe en portfoliomappe, de laves uden ringbind.
/Fenja
Fenja09 skriver: Jeg tror det bliver svært for dig at finde en mappe, hvor der er plads til alt det og uden ringe i midten. Så skal du finde en serparat taske til dine tegninger og så en mappe til dit grej. Eller også skal du købe en portfoliomappe, de laves uden ringbind. /Fenja
det er ik fordi de ik må være der... så længe der kan sidde en blok uden at sidde i dem
Kay skriver: det er ik fordi de ik må være der... så længe der kan sidde en blok uden at sidde i dem
Jeg ved godt det ikke er en tegnemappe, men en portfoliomappe, dog kan der være en del ting i samtidigt med en blok. Måske det er noget, de fåes selvfølgelig i adskillige udgaver, men nedenstående er en idé
http://www.hsw-deutschland.com/schreib-ringbuchmappen/535/portfolio-mappe-schreibmappe-schwarz-mikrofaser
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128