søger tegnemappe...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.173 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. juli 2013

Kay

søger en tegne mappe hvor der er plads til en a4 blok, tegne brædt, blyanter, viskelædder og blyantspidser... og ja plads til andet grej.... 

har ledt og ledt men kan ik finde noget 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2013

DianaRJS

Kay skriver:

søger en tegne mappe hvor der er plads til en a4 blok, tegne brædt, blyanter, viskelædder og blyantspidser... og ja plads til andet grej.... 

jeg har købt det meste af mit i bog og ide, bøger og papir eller hvad det hedder...

og resten er fundet på nettet.. skal lige prøve og se om jeg kan finde linket til dig

Anmeld

27. juli 2013

Kay

DianaRJS skriver:

jeg har købt det meste af mit i bog og ide, bøger og papir eller hvad det hedder...

og resten er fundet på nettet.. skal lige prøve og se om jeg kan finde linket til dig

tak  alle tingene til at putte i har jeg... men selve mappen med plads til tingene mangler vi 

Anmeld

27. juli 2013

DianaRJS

Kay skriver:

tak  alle tingene til at putte i har jeg... men selve mappen med plads til tingene mangler vi 

mener faktisk jeg fandt mappen i bog og ide

kan lige tjekke da jeg stadig har bon på den et elelr andet sted

Anmeld

27. juli 2013

DianaRJS

Kay skriver:

forresten..

grunden til du ikke rigtig kan finde dem på google er fordi de, de fleste steder står som præsentationsmapper

Anmeld

27. juli 2013

Kay

DianaRJS skriver:

forresten..

grunden til du ikke rigtig kan finde dem på google er fordi de, de fleste steder står som præsentationsmapper

ahhhhh tak 

Anmeld

27. juli 2013

Kay

DianaRJS skriver:

forresten..

ihhh nu finder jeg en masse men kun hvor der skal være huller i papiret som et ringbind... og det går jo ikke

Anmeld

27. juli 2013

Fenja09

Kay skriver:

Jeg tror det bliver svært for dig at finde en mappe, hvor der er plads til alt det og uden ringe i midten. Så skal du finde en serparat taske til dine tegninger og så en mappe til dit grej. Eller også skal du købe en portfoliomappe, de laves uden ringbind.

/Fenja

Anmeld

27. juli 2013

Kay

Fenja09 skriver:

Jeg tror det bliver svært for dig at finde en mappe, hvor der er plads til alt det og uden ringe i midten. Så skal du finde en serparat taske til dine tegninger og så en mappe til dit grej. Eller også skal du købe en portfoliomappe, de laves uden ringbind.

/Fenja

det er ik fordi de ik må være der... så længe der kan sidde en blok uden at sidde i dem

Anmeld

27. juli 2013

Fenja09

Kay skriver:

det er ik fordi de ik må være der... så længe der kan sidde en blok uden at sidde i dem

Jeg ved godt det ikke er en tegnemappe, men en portfoliomappe, dog kan der være en del ting i samtidigt med en blok. Måske det er noget, de fåes selvfølgelig i adskillige udgaver, men nedenstående er en idé

http://www.hsw-deutschland.com/schreib-ringbuchmappen/535/portfolio-mappe-schreibmappe-schwarz-mikrofaser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.