Kæresten og jeg har snakket om at blive gift efter jeg har fået min børneopsparing og penge tilbage fra vuc vi vil der have cirka 15 tusind kr. og vil bare giftes på rådhuset. Men jeg ved virkelig ikke hvordan det hele skal bære sig ad.. de ringe jeg har kig på lige nu koster næsten 8.000 kr. og det er nogen kæresten også synes er rigtig flotte.. Men i og med at der ikke er så meget at gøre med så sidder jeg lidt og får ondt i maven.. Begge vores forældre par er skilt.. 3 stk med nye partnere og ingen af vores forældre kan tage den anden part.. Plus så er der vores søskende 3 stk. men hans bror ser vi ikke rigtig og han har nogle alkohol problemer som jeg ikke ønsker at bringe foran min familie eller børnene for den sags skyld men ved ikke helt hvor kæresten står. Derud over er min svigerinde sammen med en kvinde hvilket jeg ikke har noget imod men min far er rygende homofob og min svigerinde er meget hys omkring folk der har noget imod det ._.
Er så bange for at det hele går galt og de ryger i flæsket på hinanden hvis vi invitere til middag sammen kun den nærmeste familie.. Vil bare ikke have ødelagt min bryllupsdag
Men på den anden side hvis vi bare invitere til kage og kaffe med dem der har lyst til at komme plus familien så er jeg meget bange for at noget af familien ikke dukker op fordi de ved den anden part kan risikere at komme
Hvad gør jeg lige?
Vil så gerne have det hele til at fungere selvom det er et lavt buget vi har at gøre med..
Anmeld