Har brug for råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
5 svar
3 synes godt om
27. juli 2013

Anonym trådstarter

Kæresten og jeg har snakket om at blive gift efter jeg har fået min børneopsparing og penge tilbage fra vuc vi vil der have cirka 15 tusind kr. og vil bare giftes på rådhuset. Men jeg ved virkelig ikke hvordan det hele skal bære sig ad.. de ringe jeg har kig på lige nu koster næsten 8.000 kr. og det er nogen kæresten også synes er rigtig flotte.. Men i og med at der ikke er så meget at gøre med så sidder jeg lidt og får ondt i maven.. Begge vores forældre par er skilt.. 3 stk med nye partnere og ingen af vores forældre kan tage den anden part.. Plus så er der vores søskende 3 stk. men hans bror ser vi ikke rigtig og han har nogle alkohol problemer som jeg ikke ønsker at bringe foran min familie eller børnene for den sags skyld men ved ikke helt hvor kæresten står. Derud over er min svigerinde sammen med en kvinde hvilket jeg ikke har noget imod men min far er rygende homofob og min svigerinde er meget hys omkring folk der har noget imod det ._. 

Er så bange for at det hele går galt og de ryger i flæsket på hinanden hvis vi invitere til middag sammen kun den nærmeste familie.. Vil bare ikke have ødelagt min bryllupsdag Men på den anden side hvis vi bare invitere til kage og kaffe med dem der har lyst til at komme plus familien så er jeg meget bange for at noget af familien ikke dukker op fordi de ved den anden part kan risikere at komme  

Hvad gør jeg lige? 

Vil så gerne have det hele til at fungere selvom det er et lavt buget vi har at gøre med..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2013

Lotus86

Drøner af sted til syden og bliver gift i jeres børns nærvær - romantisk, anderledes og ukompliceret

Anmeld

27. juli 2013

Anonym trådstarter

Drøner af sted til syden og bliver gift i jeres børns nærvær - romantisk, anderledes og ukompliceret

Havde foreslået at gøre det hemmeligt men det vil kæresten ikke da han tror hans mor aldrig tilgiver ham hvis vi gør det

Og fik mig også formuleret forkert det er ikke vores barn men min kærestes og det med hensyn til børnene var at min svigerindes kæreste har børn.. 

Så at tage til udlandet er umuligt da eks kæresten aldrig ville tillade det da hun i forvejen ikke bryder sig om mig..

Anmeld

27. juli 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Min ærlige mening er, der er JERES dag! Inviter familien (hele) og lad dem vide at det vil såre jer enormt meget hvis de ikke kan opfører sig anstændigt sådan en dag! Og advar farmand om at han må holde son homofob for sig selv!

Anmeld

27. juli 2013

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Min ærlige mening er, der er JERES dag! Inviter familien (hele) og lad dem vide at det vil såre jer enormt meget hvis de ikke kan opfører sig anstændigt sådan en dag! Og advar farmand om at han må holde son homofob for sig selv!

Hvordan gør man lige det så det ikke kommer til at være en negativ invitation :/ ? 

Anmeld

27. juli 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Skriver at man håber de vil være med til at fejre jeres dag, og at I håber dagen bringer maser af glæde :-)

Jeg ville nok tage snakken med farmand personligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.