Vuggestuestart!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
5 svar
4 synes godt om
27. juli 2013

MorDk

På mandag starter Prinsessen i vuggestue. Hun er virkelig blev mor-syg. Og tænker "Shiiit, hvordan skal det gå med vuggestuestart"  Hun kravler hele tiden efter mig og græder hvis jeg forlader rummet. Og vil ikke efterlades hos andre en mig eller hendes far. Men hun er meget "omklamrende" for tiden... SUK! Jeg får helt tårer i øjnene ved tanken om vuggestuestart. Det gik fint med vores søn da han skulle starte. Han var også MEGET mor-syg i 10 mdr. alderen... Men husker det bare ikke SÅ voldsomt! Nogle gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2013

MetteS81

Det skal nok gå  Du skriver at din søn var på samme måde (måske lidt mindre), og han klarede den jo...hun skal nok vænne sig til det. Min datter var også sådan i en periode, men det gik over 

Anmeld

28. juli 2013

Clisolka

MorDk skriver:

På mandag starter Prinsessen i vuggestue. Hun er virkelig blev mor-syg. Og tænker "Shiiit, hvordan skal det gå med vuggestuestart"  Hun kravler hele tiden efter mig og græder hvis jeg forlader rummet. Og vil ikke efterlades hos andre en mig eller hendes far. Men hun er meget "omklamrende" for tiden... SUK! Jeg får helt tårer i øjnene ved tanken om vuggestuestart. Det gik fint med vores søn da han skulle starte. Han var også MEGET mor-syg i 10 mdr. alderen... Men husker det bare ikke SÅ voldsomt! Nogle gode råd?

Whaaat skal hun allerede i vuggestue - peuw tiden går altså lidt for hurtig til mig 

Jeg er helt sikker på hun nok skal klare den 

Anmeld

28. juli 2013

christina92

MorDk skriver:

Tiger har det samme, men der ligger jo også et tigerspring lige omkring nu

Tiger startede i mandags og det har været en svær uge både for mig og tiger. for hun har haft nogle hårde formiddage, Men kan mærke at hun i dag godt kan lege lidt selv igen, og at hendes far godt kan trøste igen osv.

Så jeg sender tålmodige tanker og krydser fingre for at det kommer til at gå godt, og at hun om ikke andet snart er ovre den her fase

Anmeld

28. juli 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Bare rolig det skal nok gå

Vores søn var også meget omklamrende og meget følsom overfor nye og flere mennesker end bare mig og hans far... mest fordi vi ikke har nogen omgangskreds som sådan så han var vant til det bare var os 3...

men det gik over al forventning han faldt bare rigtig hurtig til og hyggede sig med de andre  

og igen med den nye VS er skiftet bare gået helt fantastiskt.... Han var nødt til at rykke da vi flyttede og indkøring i den nye gik bare så hurtigt allrede 2. uge var han der hele dagen faktisk

Anmeld

28. juli 2013

Ciss

Det er ikke sikkert, det bliver så slemt.

Det er noget helt andet, at skulle være sammen med en flok spændende børn, end at blive overladt til f eks en bedstemor.

Vores pige var slet ikke vant til at blive passet af andre, da hun skulle begynde i vs, og det havde ikke været en ubetinget succes, når bedsterne havde forsøgt i nogle timer, men hun var så optaget af de andre børn og så nysgerrig i forhold til dem, at det omtrent ikke var et problem. Efter tre tilvæningsdage var det, som om hun havde været der altid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.