Kan man stadig købe...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
5 svar
1 synes godt om
27. juli 2013

Cosmo&Maia

Ja, er der nogen af jer herinde der ved om man stadig kan købe dette sæt sengetøj i baby/junior størrelse, og hvor ? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2013

Nea85

Cosmo&Maia skriver:

Ja, er der nogen af jer herinde der ved om man stadig kan købe dette sæt sengetøj i baby/junior størrelse, og hvor ? 

Det tror jeg desværre ikke, at man kan, men jeg har set et par stykker der har det. Det har godtnok været ret falmet, så jeg tror det er gået i arv
Jeg har syet et babysæt til min datter af noget stof, som min svigermor tilfældigvis havde liggende, og jeg får mange spørgsmål om, hvor jeg har købt det

Anmeld

27. juli 2013

Fenja09

Cosmo&Maia skriver:

Prøv Trendsales.dk har lige søgt på det derinde og der kom da lidt frem både Junior og baby sengetøj.

/Fenja

Anmeld

27. juli 2013

Cosmo&Maia

Nea85 skriver:

Det tror jeg desværre ikke, at man kan, men jeg har set et par stykker der har det. Det har godtnok været ret falmet, så jeg tror det er gået i arv
Jeg har syet et babysæt til min datter af noget stof, som min svigermor tilfældigvis havde liggende, og jeg får mange spørgsmål om, hvor jeg har købt det

Øv, ville så gerne have det 

Anmeld

27. juli 2013

Cosmo&Maia

Fenja09 skriver:

Prøv Trendsales.dk har lige søgt på det derinde og der kom da lidt frem både Junior og baby sengetøj.

/Fenja

Det må jeg lige prøve  

Anmeld

27. juli 2013

Nea85

Cosmo&Maia skriver:

Øv, ville så gerne have det 

Det er også virkelig sødt. Men som Fenja09 skrev, er der noget til salg på trendsales. Det kan være, det er værd at kigge på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.