Har vist haft en biokemisk graviditet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.244 visninger
5 svar
3 synes godt om
27. juli 2013

Manna

Jeg testede positiv i søndags (for 6 dage siden) og har faktisk testet to gange siden uden at teststregen er blevet mere tydelig.

Jeg har haft blodigt flåd næsten siden jeg testede og i dag er det blevet til reel menstruation.

Mine bryster, som var begyndt at vokse, virker nu næsten almindelig størrelse igen. I aften er jeg ikke oppustet, som jeg har været det ret vildt hele ugen.

Jeg tror det må være en biokemisk graviditet.

Mon jeg skal foretage mig noget? Skal man kontakte sin læge eller skal jeg ikke bare se om jeg bløder det sædvanlige antal dage?

Manna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2013

Lotus86

Hvis du testede før du var 4+0, så skal du ikke gøre noget, så er det jo desværre 'bare' en graviditet der ikke er blevet til noget, så har kroppen selv klaret det.

Anmeld

27. juli 2013

DianaRJS

Manna skriver:

Jeg testede positiv i søndags (for 6 dage siden) og har faktisk testet to gange siden uden at teststregen er blevet mere tydelig.

Jeg har haft blodigt flåd næsten siden jeg testede og i dag er det blevet til reel menstruation.

Mine bryster, som var begyndt at vokse, virker nu næsten almindelig størrelse igen. I aften er jeg ikke oppustet, som jeg har været det ret vildt hele ugen.

Jeg tror det må være en biokemisk graviditet.

Mon jeg skal foretage mig noget? Skal man kontakte sin læge eller skal jeg ikke bare se om jeg bløder det sædvanlige antal dage?

Manna

du skal kun kontakte lægen hvis du begynder at få ondt

Anmeld

27. juli 2013

Laulund87

Hvis det er en bio skal du ikke gøre noget, det er noget andet hvis det var en SA. Så skal man have taget blodprøver for at være sikker på at alt er ude.

Anmeld

28. juli 2013

Manna

Tak for svar.
Jeg testede positiv første gang 4+0 og igen 4+4.
Jeg begyndte at bløde 4+6.
Så vidt jeg kan forstå er det en mislykket biokemisk graviditet.
Jeg fik menssmerter lige da blødningen startede, men de varede kun ½ time eller sådan noget.
Siden har jeg ikke haft ondt.
Jeg ser lige tiden an og ringer til måske til lægen.
Jeg synes godt nok det er foruroligende, at læse, der er mange kvinder, der bløder under graviditet.
Så er det jo slet ikke til at regne med noget mere....
Manna

Anmeld

28. juli 2013

Tulipan

Du skal huske forløbet og fortælle det næste gang du blir gravid så din læge ved at du har tabt før. Det har jeg i hvert fald gjort så det står i din journal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.