tivoli, 3 årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.801 visninger
10 svar
2 synes godt om
27. juli 2013

Mi&Mi

Hvor meget er der i tivoli, som et barn på næsten 3 kan prøve?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2013

SjeBets

Vi var i tivoli friheden sidste år med vores flok, og den yngste er 3 og der var masser at han kunne prøve og være med på.

Anmeld

27. juli 2013

Mi&Mi

SjeBets skriver:

Vi var i tivoli friheden sidste år med vores flok, og den yngste er 3 og der var masser at han kunne prøve og være med på.

Okay, tak for svar

Anmeld

27. juli 2013

Morgensol

Bella på 3 elsker at være i Tivoli i kbh! Der er ballongyngerne, minen, veteranbilerne, kufferten, kamelen, den gamle karrusel, rasmus klumps verden med tilhørende forlystelse (som jeg ik ka huske hvad hedder), bådene, det lille gyldne tårn og pandaen.. Og så er der vidst et par ting mere. Så massere for en på 3!

Anmeld

27. juli 2013

BabyMus

Du kan læse om de forskellige forlystelser her og der står også hvor gammel / høj man skal være for at prøve dem.

http://www.tivoli.dk/da/forlystelser/

Anmeld

27. juli 2013

Mi&Mi

Morgensol skriver:

Bella på 3 elsker at være i Tivoli i kbh! Der er ballongyngerne, minen, veteranbilerne, kufferten, kamelen, den gamle karrusel, rasmus klumps verden med tilhørende forlystelse (som jeg ik ka huske hvad hedder), bådene, det lille gyldne tårn og pandaen.. Og så er der vidst et par ting mere. Så massere for en på 3!

Tusind tak for svar det lyder bare godt! ..så bliver det en tur i tivoli!

Anmeld

27. juli 2013

Mi&Mi

BabyMus skriver:

Du kan læse om de forskellige forlystelser her og der står også hvor gammel / høj man skal være for at prøve dem.

http://www.tivoli.dk/da/forlystelser/

Tak for svar det er en god hjælp

Anmeld

27. juli 2013

Mama1304

Jeg har lige været i Tivoli Friheden med min 2 årig søn  Der var masser han kunne prøve, og han elskede det!  Vi blev der næsten til lukke tid 

Men som der er skrevet, kan du tjekke ud på hjemmesiden (til det Tivoli, du mener) hvad han kan prøve 

Anmeld

28. juli 2013

M (:

Morgensol skriver:

Køber i så turpas eller hvad gør I? Skal i måske i Tivoli i august med Ayasmor (og hendes datter på 4), og vi kan ikke rigtig finde ud af, hvad der er smartest.. Billetter til alle, turpas + billetter til de voksne eller turpas + ledsagerarmbånd. Vi er to voksne, en fireårig og en lille baby. 

Anmeld

28. juli 2013

Monski

M (: skriver:

Køber i så turpas eller hvad gør I? Skal i måske i Tivoli i august med Ayasmor (og hendes datter på 4), og vi kan ikke rigtig finde ud af, hvad der er smartest.. Billetter til alle, turpas + billetter til de voksne eller turpas + ledsagerarmbånd. Vi er to voksne, en fireårig og en lille baby. 

Vi var i Tivoli i torsdags uden turpas og det gør jeg ALDIG igen!!
Vi betalte 150,- for at prøve én ting .. Mig, David og Anthon.
Et turpas koster godt nok 199,- men hvis man bare skal prøve lidt så kan det sagtens betale sig

Én billet koster 25,- og forlystelserne koster 1-3 billetter, så det kommer hurtigt op i det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.