Ville bare lige fortælle Jer ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

922 visninger
14 svar
41 synes godt om
27. juli 2013

Swerg

... Hvor glad jeg er for at kunne dele alt mellem himmel og jord med jer ! 

det betyder rigtig meget for mig! Baby.dk er allerede blevet en stor del af min hverdag... 1000 tak for alle jer venlige sjæle herinde. 

God weekend ❤

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2013

FrkZier

Elias2010<3 skriver:

det betyder rigtig meget for mig! Baby.dk er allerede blevet en stor del af min hverdag... 1000 tak for alle jer venlige sjæle herinde. 

God weekend ❤

det er vildt så meget et internet forum og dets brugere kan komme til at betyde for en

Anmeld

27. juli 2013

Swerg

FrkZier skriver:

det er vildt så meget et internet forum og dets brugere kan komme til at betyde for en

Det er så skønt !

De veninder man ikke har i hverdagen til at dele diverse ting med, har man herinde . Super dejligt altså .. 

Anmeld

27. juli 2013

MyLove E

Elias2010<3 skriver:

God weekend ❤

Jeg har det på nøjagtig samme måde Det er så skønt at have jer alle sammen.

Jeg har brugt og gør det stadig meget. Baby.dk har været med til at redde mit liv. Og så er det faktisk ikke løgn Nå jeg har haft meget skidt har det hjulpet mig at kunne skrive alle mine tanker her, til nogen som ville læse dem.

Anmeld

27. juli 2013

Swerg

Tauf skriver:

Jeg har det på nøjagtig samme måde Det er så skønt at have jer alle sammen.

Jeg har brugt og gør det stadig meget. Baby.dk har været med til at redde mit liv. Og så er det faktisk ikke løgn Nå jeg har haft meget skidt har det hjulpet mig at kunne skrive alle mine tanker her, til nogen som ville læse dem.

Ville så gerne svare på dine indlæg, men ved virkelig ikke hvad jeg skal skrive til dig!! Kan slet ikke sætte mig i samme sted som du er nu!!  Jeg tænker På dig

Anmeld

27. juli 2013

morethanperfect

Elias2010<3 skriver:

God weekend ❤

Jeg er helt enig med dig .. Baby.dk er verdens bedste side , med de bedste venner , der altid forstår én , og har noget klogt at sige 

Anmeld

27. juli 2013

Swerg

morethanperfect skriver:

Jeg er helt enig med dig .. Baby.dk er verdens bedste side , med de bedste venner , der altid forstår én , og har noget klogt at sige 

Lige præcis ! 

i betyder så meget !

Anmeld

27. juli 2013

MyLove E

Elias2010<3 skriver:

Ville så gerne svare på dine indlæg, men ved virkelig ikke hvad jeg skal skrive til dig!! Kan slet ikke sætte mig i samme sted som du er nu!!  Jeg tænker På dig

Jeg ved det kan være svært at sætte sig i. ..... Det gør ikke noget du ikke svare men nogen gange gør du da
Det vigtigste for mig er at mine tanker ikke bare ligger på et papir derfor skriver jeg her hvor nogen læser dem.

Anmeld

27. juli 2013

Swerg

Tauf skriver:

Jeg ved det kan være svært at sætte sig i. ..... Det gør ikke noget du ikke svare men nogen gange gør du da
Det vigtigste for mig er at mine tanker ikke bare ligger på et papir derfor skriver jeg her hvor nogen læser dem.

Tænker tit på dig... 

Ville ønske du boede i nærheden, så du kunne blive aflastet lidt hos mig .. 

Anmeld

27. juli 2013

MyLove E

Elias2010<3 skriver:

Tænker tit på dig... 

Ville ønske du boede i nærheden, så du kunne blive aflastet lidt hos mig .. 

Ej hvor er du skøn. En lille tåre triller nu ned af min kind

Det betyder meget for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.