lidt råd hjælp søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
7 svar
3 synes godt om
27. juli 2013

heidi prettyface hansen

hej jeg har i nogle dage kunne få gulligt lidt tykt væske ud af mit ene bryst?

nogen der kan fortælle mig hvad det er kan kun i den ene bryst..?

noget man skal gører/ikke gører

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2013

Fenja09

heidi prettyface hansen skriver:

hej jeg har i nogle dage kunne få gulligt lidt tykt væske ud af mit ene bryst?

nogen der kan fortælle mig hvad det er kan kun i den ene bryst..?

noget man skal gører/ikke gører

Er du gravid, ammer eller andet som kan have en naturlig forklaring på væsken? Hvis ikke, så skal man altid søge læge når brystet væsker, ændre udseende osv. da det kan være tegn på sygdom.

/Fenja

Anmeld

27. juli 2013

heidi prettyface hansen

Fenja09 skriver:

Er du gravid, ammer eller andet som kan have en naturlig forklaring på væsken? Hvis ikke, så skal man altid søge læge når brystet væsker, ændre udseende osv. da det kan være tegn på sygdom.

/Fenja

har taget en posetiv test men kan ikke værer mere end godt 3 uger henne og kan ikke forstå det sku værer mælk så tideligt og stippede med at amme oliver for gpdt 5 mdr siden pga pille stop

Anmeld

27. juli 2013

Bshizzle

Jeg fødte for over 1 1/2 år siden, og har siden da kunne få lidt mælk/råmælk ud.. 

Men det kan sagtens være råmælk du har.. 

Anmeld

27. juli 2013

heidi prettyface hansen

Bshizzle skriver:

Jeg fødte for over 1 1/2 år siden, og har siden da kunne få lidt mælk/råmælk ud.. 

Men det kan sagtens være råmælk du har.. 

os når det er noget der er kommet inden for de sidste par dage for aldrig kunne gører det siden jeg fik de piller mod stopning af mælke produktionen

Anmeld

27. juli 2013

Fenja09

har taget en posetiv test men kan ikke værer mere end godt 3 uger henne og kan ikke forstå det sku værer mælk så tideligt og stippede med at amme oliver for gpdt 5 mdr siden pga pille stop

Hvis jeg var dig ville jeg lige ringe til egen læge på Mandag - better safe than sorry. Synes det er vigtigt at du får af vide at det er helt normalt efter evt. ammestop eller andet. Og skulle der være noget andet, så er du kommet i god tid.

/Fenja

Anmeld

27. juli 2013

heidi prettyface hansen

Fenja09 skriver:

Hvis jeg var dig ville jeg lige ringe til egen læge på Mandag - better safe than sorry. Synes det er vigtigt at du får af vide at det er helt normalt efter evt. ammestop eller andet. Og skulle der være noget andet, så er du kommet i god tid.

/Fenja

ja det er selfølgelig rigtigt kunne værer jeg lige skulle gører det mandag så er man da på den helt sikkre side jo

Anmeld

28. juli 2013

Mumto3

Hvis du er gravid igen med barn nummer to så er det helt normalt. Ved føste graviditet kommer heksemælken ikke så tidligt, sjældent i hvert fald, men med efterfølgende graviditeter kan de komme meget tidligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.