føsdags gave til far???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. juli 2013

Kay

ja min mand har føsdag lige om lidt... og i alt det her med opstart af nyt job og ting og sager har jeg helt glemt at han imens vi er på ferie i sommerhus har føsdag... det vil sige jeg har tid i dag og i morgen til at finde på noget fra Elna til far....

har mere eller mindre fundet på noget fra mig... sådan ca... eller... argh...

sys der var såååå lang tid til hans føsdag  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2013

serinasmor

Kay skriver:

ja min mand har føsdag lige om lidt... og i alt det her med opstart af nyt job og ting og sager har jeg helt glemt at han imens vi er på ferie i sommerhus har føsdag... det vil sige jeg har tid i dag og i morgen til at finde på noget fra Elna til far....

har mere eller mindre fundet på noget fra mig... sådan ca... eller... argh...

sys der var såååå lang tid til hans føsdag  

Har han kontorjob ? For så ville jeg tage et godt billede af hende, printe og købe en enkel ramme

Ellers måske et lamineret billede til hans pung / kreditkortholder -skåret til så det passer i str med dankortet

Anmeld

27. juli 2013

Kay

serinasmor skriver:

Har han kontorjob ? For så ville jeg tage et godt billede af hende, printe og købe en enkel ramme

Ellers måske et lamineret billede til hans pung / kreditkortholder -skåret til så det passer i str med dankortet

han er håndværker... så den duer ik...  men ja måske et billed til hans pung

Anmeld

27. juli 2013

serinasmor

Kay skriver:

måske et termokrus til kaffe ? Eller bare noget han ønsker sig

Anmeld

27. juli 2013

serinasmor

Kay skriver:

Anmeld

27. juli 2013

Kay

serinasmor skriver:

problemet er han ik ønsker sig noget... har også overvejet at bestille en nøglering med billed eller sådan noget... 

Anmeld

27. juli 2013

Kay

andre med gode ideer?

Anmeld

27. juli 2013

Mother-love

Kæresten her havde fødselsdag igår. Og fra mig fik han sådan nogle plader man kan hænge op til værktøj. Så vi kan få styr på alt hans værktøj. Og af Isabella fik han 3 bøger i den serie han er ved at læse.

Anmeld

27. juli 2013

Kay

Havanagila skriver:

Kæresten her havde fødselsdag igår. Og fra mig fik han sådan nogle plader man kan hænge op til værktøj. Så vi kan få styr på alt hans værktøj. Og af Isabella fik han 3 bøger i den serie han er ved at læse.

dejlige gaver men tror min mand ville blive pæns skuffet over at få en bog... han læser nemlig ik 

Anmeld

27. juli 2013

MyLove E

Kay skriver:

andre med gode ideer?

Elias gav sin far en maleri han selv havde malet. Han var næsten 1år da han male det.
I år gav Elias og jeg far dette billede:-D
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.