Ville høre med jer andre om det kun er mig der lider af mad lede ved synet af rigtig mad (aftensmad etc)
Jeg vil hellere have frugt og slush ice end kartofler og sovs... Spiser det selvfølgelig, men ikke det store.. Tænker tit på min lille prinsesse om hun nu får den næring hun skal have osv, da jeg ikke lige lever af 6 måltider om dagen og propper mig med junk og kager (hvilket jo heller ikke er godt) Det er min 3 graviditet og de 2 andre hvor det er drenge spiste jeg som en hest..
Syntes jeg har kigget længe på nettet mht til mad og det der er vigtigt, men får jo alt det vigtige gennem mit frugt og gønt plus vitamin piller osv.. Jeg sulter mig ikke, så det må i ikke sidde og tænke på, JEG kan bare ikke få det mad ned...

Er i uge 26 og taget små 7kg på og min søster tog 8 på med den første og han vejede 4kg ved fødsel, så tror ikke det er det der spiller mit sind et puds..
Det er mere om næringen kommer ned til prinsessen... Er der så meget forskel på graviditeter eller er det pga kønnet vi venter os??
Hilsen en madfrustreret mor der elsker grønt foder og kolde slush ice ....
Anmeld