huttelihut elefanthuer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2013

Hyacinth

MissTas skriver:

Hej piger

ja som i nok kan regne ud er jeg allerede begyndt at kigge efter vintertøj til annastacia nogle der kender de der uld huttelihut elefanthuer og ved om de kan holde barnet varmt? sys simpelthen deres huer er så bedårende og vil ikke gi 300 for en hue hvis ikke den er god :/

De er SÅ gode og dejligt varme!
Min datter havde en koksgrå/brunlig nuance med en pink blomst - sååå sødt! De er pengene værd og vi skal helt sikkert have dem igen i år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2013

Laulund87

Leonora skriver:

De er lavet med velour foer, kogt uld og en rib kant der syet ind mellem foer og yderstof (så det ikke generer)
De går langt ned på brystet og på ryggen.

Har lavet mange forskelllige men har kun disse to billeder på min mobil

Hvad tager du for en hue? Overvejer at få lavet en til min datter for kan aldrig finde en der bare sidder ordentligt..

Anmeld

27. juli 2013

Leonora

Laulund87 skriver:

Hvad tager du for en hue? Overvejer at få lavet en til min datter for kan aldrig finde en der bare sidder ordentligt..

Den koster ca 100 i stof og jeg tager 120 for at sy den.
Det nemmeste er at lave en kopi af en der sidder rigtig godt.
Hvad str er hun og hvor bor du?

Anmeld

27. juli 2013

Laulund87

Leonora skriver:

Den koster ca 100 i stof og jeg tager 120 for at sy den.
Det nemmeste er at lave en kopi af en der sidder rigtig godt.
Hvad str er hun og hvor bor du?

Jeg har nemlig ikke en hue hun passer ordentligt De sidder ikke tæt så der suser for meget luft ind.. Hun er 3,5 år, men hendes hoved er smalt.

Jeg bor i Randers, Østjylland.

Anmeld

27. juli 2013

Leonora

Laulund87 skriver:

Jeg har nemlig ikke en hue hun passer ordentligt De sidder ikke tæt så der suser for meget luft ind.. Hun er 3,5 år, men hendes hoved er smalt.

Jeg bor i Randers, Østjylland.

Begge mine piger er også meget smalle.
Jeg har fundet ud af at huens str ikke er så vigtig men at rib kanten skal være stram.

Jeg vil meget gerne forsøge at lave en go hue til hende.
Du finder min mail på min hjemmeside norastar.dk

Venlig hilsen Louise

Anmeld

27. juli 2013

MissTas

Hyacinth skriver:

De er SÅ gode og dejligt varme!
Min datter havde en koksgrå/brunlig nuance med en pink blomst - sååå sødt! De er pengene værd og vi skal helt sikkert have dem igen i år

så tror jeg helt sikkert at vi bliver glade for dem vi har købt har købt en koksgrå med sølv stjerne og små rihnsten så yndig.. og så passer den til alt når den er så neutral .. og så har jeg købt en lilla et lags til efteråret hvor den i uld er for varm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.