Voksbehandling gået galt.. Hvad fanden gør jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.578 visninger
9 svar
5 synes godt om
27. juli 2013

ønskebørn74

Vi skal til bryllup senere på dagen.. Har lige vokset hår i ansigtet.. Og hold op jeg er rød og der drypper væske.. Det har jeg aldrig prøvet.. Plejer aldrig at have problemer.. Hvad fanden gør jeg? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2013

UnderCover37

ønskebarn74 skriver:

Vi skal til bryllup senere på dagen.. Har lige vokset hår i ansigtet.. Og hold op jeg er rød og der drypper væske.. Det har jeg aldrig prøvet.. Plejer aldrig at have problemer.. Hvad fanden gør jeg? 

Ring til vagtlægen - det lyder som om du har været uheldig og få revet det øverste lag hud med af...

Anmeld

27. juli 2013

ønskebørn74

UnderCover35 skriver:

Ring til vagtlægen - det lyder som om du har været uheldig og få revet det øverste lag hud med af...

Hvordan kan han hjælpe?

Anmeld

27. juli 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
ønskebarn74 skriver:

Det lyder bestemt ikke rart 

Mon du skal give læge. Et kald?

Måske er det grundet graviditeten at du pludselig ikk kan tåle det.

Anmeld

27. juli 2013

asff

ønskebarn74 skriver:

Har du prøvet at lægge is på? 

Anmeld

27. juli 2013

gædde/gitte

ønskebarn74 skriver:

Det lyder som en alvorlig allergisk reaktion!

Jeg kan slet slet ikke tåle veet!! har prøvet det på mine ben - de hævede op og kløede - så jeg krassede mig selv til blods!

i pressen vidste de dengang(90erne) at folk havde fået brandsår af det og evige ar!

Så følte mig trods alt heldig...

Afsted til lægen med dig!

Anmeld

27. juli 2013

baby012

Få fat i en læge  

jeg fik en allergisk reaktion af det på benene, og jeg rev det øverste lag hud af  

skulle til lægen, og fik tilset det, og lagt is på .. 

Anmeld

27. juli 2013

Kay

du kan godt reagere anderledes på fx voks og den slags når du er gravid...

der var også forskellige ting jeg ikke kune tåle imens jeg var gravid... håber du finder en løsning... 

Anmeld

27. juli 2013

MaleneG

ønskebarn74 skriver:

Det er sikkert nok pga. graviditeten at du har fået sådan en reaktion.

Der står også på pakkerne at man skal være forsigtig med brug af voks, under graviditet, da huden ikke tåler det i samme grad, og der er risiko for blå mærker mv. 

Anmeld

27. juli 2013

UnderCover37

ønskebarn74 skriver:

Hvordan kan han hjælpe?

Nu er det jo lidt sent på dagen og du er sikkert til bryllup - men mit bud er at en læge kan se på det/vurdere af din beskrivelse om det er en "hudafskrabning" eller evt allergi (som en anden også nævner) og om der kan behandles med en salve/creme eller lign.

Håber du fik fundet en løsning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.