jeg og min fyr var sammen i 1,5 år, vi har begge 1 barn hver fra tidligere forhold og vores forhold gik rigtig godt. vi talte om at få et barn mere efter vi havde prøvet at bo sammen og se om vi fungerede sammen når vi boede sammen. vi så på lejligheder sammen og ville rigtig gerne bo sammen MEN så blev jeg gravid ved et uheld.
han var meget i tvivl idet vi jo ik havde prøvet at bo sammen og syntes heller ik at timingen var den rette. nogle gange var han glad for at jeg var gravid og andre gange var han mindre glad for det. han lovede dog at han nok skulle prøve at være mere positiv og åben omkring det og sagde også helt fra starten af at hvis jeg virkelig gerne ville beholde barnet, så skulle han nok være der for mig hele vejen igennem og komme til at elske barnet når det kom til verden.
imellemtiden har vi kærestedag hvor han siger, at hvis jeg skal føde hans barn så er jeg nødt til at gifte mig med ham en skønne dag osv osv. tingene går godt imellem os og jeg begynder at vænne mig til at glæde mig over graviditeten.
en mandag aften når jeg er 2,5 mdr henne i graviditeten, sidder vi og taler om navne, alt er godt og alle er glade .... 3 dage senere vender han 180 grader og siger, at han ikke vil have dette barn og han giver mig et ultimatum .... enten får jeg en abort eller også er vi ikke kærester mere. han tror at jeg bare kan få barnet fjernet på kommando og så kan vi fortsætte som før .... flytte sammen og så senere få et barn!
på dette tidspunkt er jeg så knyttet til graviditeten, at abort ikke længere er en mulighed, så jeg må jo vælge ham fra. Han siger han ik kan forstå at jeg kan elske et ufødt barn mere end jeg elsker ham og sådanne ting....
så går der et pr uger og pludselig skriver han at han gerne vil være far til barnet.... ? ... han skriver også at han elsker mig og tydeligvis ikke kan slippe mig. jeg spørger ham om grundlaget for at vi ikke længere er sammen ikke forsvinder lidt idet han nu pludselig vil være far og siger at han elsker mig ?
men det mener han ikke ... han siger at han ikke kan være sammen med en kvinde som "går imod ham" og at han godt ved det er sort/ hvidt, men at sådan er han bare indrettet.
Øhhhh???? jeg er så forvirret .... jeg ved ik engang hvad jeg skal sige eller tænke.
Anmeld