Modersmærke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

473 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. juli 2013

Anonym trådstarter

Hej tøser

jeg har opdaget et modersmærke på mit lår som jeg ikke lige kan huske at have haft før... Det er i sig selv ikke bekymrende, da jeg har fået flere nye ifm begge mine graviditeter. Men dem her buler nærmest ud og er lidt rød omkring selve mærket. det er ikke særlig stort, på størrelse med hovedet på en knappenål, og er cirkelrundt.

er det noget at være bekymret for??? Jeg tænker bare med alle de tilfælde af modersmærkekræft man hører om 

Knus den bekymrede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2013

esioul

Anonym skriver:

Hej tøser

jeg har opdaget et modersmærke på mit lår som jeg ikke lige kan huske at have haft før... Det er i sig selv ikke bekymrende, da jeg har fået flere nye ifm begge mine graviditeter. Men dem her buler nærmest ud og er lidt rød omkring selve mærket. det er ikke særlig stort, på størrelse med hovedet på en knappenål, og er cirkelrundt.

er det noget at være bekymret for??? Jeg tænker bare med alle de tilfælde af modersmærkekræft man hører om 

Knus den bekymrede

hvis det er hævet og rundt imkring skal det tjekkes.

Ikke at der er noget i det, men man skal reagere på det

Anmeld

27. juli 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

hvis det er hævet og rundt imkring skal det tjekkes.

Ikke at der er noget i det, men man skal reagere på det

Tak for svar, jeg regner også med at ringe til lægen på mandag så jeg kan få set på det.

jeg tænkte bare om der var andre der havde erfaringer med sådan noget (som evt kunne give mig ro i sindet)

knus

Anmeld

27. juli 2013

esioul

Anonym skriver:

Tak for svar, jeg regner også med at ringe til lægen på mandag så jeg kan få set på det.

jeg tænkte bare om der var andre der havde erfaringer med sådan noget (som evt kunne give mig ro i sindet)

knus

Jeg har et kæmpe mærke oppe i hovedbunden.

Der er 2 læger der har set på det, og de siger der ingen grund er til bekymring.

Positiv historie herfra

Anmeld

27. juli 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg har et kæmpe mærke oppe i hovedbunden.

Der er 2 læger der har set på det, og de siger der ingen grund er til bekymring.

Positiv historie herfra

Dejligt med en succes historie  (Håber det fortsætter!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.