vil så gerne eje denne (læs kun denne vis du kan tåle piv)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

604 visninger
6 svar
1 synes godt om
26. juli 2013

Anonym trådstarter

jeg har forelsket mig i denne bil  http://www.bike-shoppen.dk/PiaggioApe/Pr%C3%A6sentationafApe50.aspx den koster 50000 kr!!! vi begge er på kh og har været det i 4-5 år vi er begge i praktiker og bliver kastet fra det ene til det andet. vi har gæld på 16000 kr som vi betaler af på fra næste måned med 500 kr

vi får tilsammen udbetalt 10,000 kr efter skat.

jeg har meget dårlige knæ.

dårlig arm (sidder faktisk ned hele dagen.

så den vil være perfekt til mig.

men ak nej får sku aldrig så mange penge. det er da også sindsyg mange penge for en 1 personers knaller/bil

ingen af os har kørekort til bil. og jeg får det aldrig da mit syn er for dårligt. men må godt køre på cykel og knallert 30....

øvøv hvor er jeg træt af det har sådan forelsket mig i den. ville gøre mit liv 100% nemmer. kunne handle... kunne komme ud..

har haft en scooter men min knæ var ikke så glade for at bære vægten... når man holdt stille i kryds osv...

undskyld mit brok

men tænker konstant på denne herlighed...  vælger at være anonym da jeg ikke vil googles 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår
Er det ikke muligt at finde en brugt?

Jeg så en på en handelsside på Facebook til 25.000.

Håber at du får mulighed for at gøre din hverdag lidt nemmere

Anmeld

26. juli 2013

Anonym trådstarter

AnjaM skriver:

Er det ikke muligt at finde en brugt?

Jeg så en på en handelsside på Facebook til 25.000.

Håber at du får mulighed for at gøre din hverdag lidt nemmere

læste et sted det var bedst at købe dem for ny pga garanti osv 

jeg håber vi snart kan komme i arbejde så vi kan ligge penge til side.. bare en af os kunne tjene 1000 kr mere ville være rigtig mange penge for os. 

Anmeld

26. juli 2013

Mom2

Anonym skriver:

jeg har forelsket mig i denne bil  http://www.bike-shoppen.dk/PiaggioApe/Pr%C3%A6sentationafApe50.aspx den koster 50000 kr!!! vi begge er på kh og har været det i 4-5 år vi er begge i praktiker og bliver kastet fra det ene til det andet. vi har gæld på 16000 kr som vi betaler af på fra næste måned med 500 kr

vi får tilsammen udbetalt 10,000 kr efter skat.

jeg har meget dårlige knæ.

dårlig arm (sidder faktisk ned hele dagen.

så den vil være perfekt til mig.

men ak nej får sku aldrig så mange penge. det er da også sindsyg mange penge for en 1 personers knaller/bil

ingen af os har kørekort til bil. og jeg får det aldrig da mit syn er for dårligt. men må godt køre på cykel og knallert 30....

øvøv hvor er jeg træt af det har sådan forelsket mig i den. ville gøre mit liv 100% nemmer. kunne handle... kunne komme ud..

har haft en scooter men min knæ var ikke så glade for at bære vægten... når man holdt stille i kryds osv...

undskyld mit brok

men tænker konstant på denne herlighed...  vælger at være anonym da jeg ikke vil googles 

Hvis du virkelig har så dårlig knæ at det er en stor byrde for dig i hverdagen (ved den sætning lyder lidt negativ/mistroisk, men tror på dig) så snak med din kommune om hjælpemidler. Du skal snakke med hjælpemiddels teamet i din kommune.

Anmeld

26. juli 2013

Anonym trådstarter

Christina88 skriver:

Hvis du virkelig har så dårlig knæ at det er en stor byrde for dig i hverdagen (ved den sætning lyder lidt negativ/mistroisk, men tror på dig) så snak med din kommune om hjælpemidler. Du skal snakke med hjælpemiddels teamet i din kommune.

tak for svar. min knæ er så skidt som jeg skriver.. har flere læge erklæringer på det. tusind tak vil prøve at gå på kommunen på mandag.. vis bare man kunne låne pengene uden renter havde jeg gjord det. vil helst ikke nasse på samfundet selv om jeg har brug for noget transport hvor jeg ikke skal gå langt ... 

Anmeld

27. juli 2013

Mom2

Anonym skriver:

tak for svar. min knæ er så skidt som jeg skriver.. har flere læge erklæringer på det. tusind tak vil prøve at gå på kommunen på mandag.. vis bare man kunne låne pengene uden renter havde jeg gjord det. vil helst ikke nasse på samfundet selv om jeg har brug for noget transport hvor jeg ikke skal gå langt ... 

Synes jeg bestemt du skal Ville da være dejligt hvis de kunne hjælpe dig så hverdagen bliver lettere og overskuelig

Anmeld

27. juli 2013

Kløver

Tá en snak med lægen og kommunens hjælpemiddel central, måske de kan hjælpe dig, de har bla elscootere og også nogle som er lukkede jeg har bla fået min 3-hjulede elcykel gennem kommunen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.