hjælp ang faren!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
7 svar
2 synes godt om
26. juli 2013

Anonym trådstarter

Hej jeg ved virkelig ikk hvad jeg skal gør jeg fødte foe 5 uger siden :-) men mig og faren ee ikk kærester probleme er at de føste 14 dage " gad " han ham nok men viekee ikk sådan nu:-( når jeg ringer tager han den næsten ikk og gør han siger hab hvad vil du? Og skriver jeg svaee han ikk :-( jeg ee i vildrede om jeg bare skal lade ham være og så må han selv om det eller om jeg kæmpe videre følee det mig der kæmper fx imorgen har jeg lovet og komme til faren med ham så han ku se ham føler jeg kæmper men han fatisk ikk gider ham:-( håber virkelig nogle gider og svare og hvad i ville ha gjordt? :-) tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Hej jeg ved virkelig ikk hvad jeg skal gør jeg fødte foe 5 uger siden :-) men mig og faren ee ikk kærester probleme er at de føste 14 dage " gad " han ham nok men viekee ikk sådan nu:-( når jeg ringer tager han den næsten ikk og gør han siger hab hvad vil du? Og skriver jeg svaee han ikk :-( jeg ee i vildrede om jeg bare skal lade ham være og så må han selv om det eller om jeg kæmpe videre følee det mig der kæmper fx imorgen har jeg lovet og komme til faren med ham så han ku se ham føler jeg kæmper men han fatisk ikk gider ham:-( håber virkelig nogle gider og svare og hvad i ville ha gjordt? :-) tak

Aner ikke hvad der er det rigtige eller hvad jeg selv ville have gjort.

men måske skal du lade ham være og vente på han måske bliver klar til at være far, hellere det end at du presser ham til en stor opgave som at være far uden han magter det og det i sidste ende ender med at han svigter.

Anmeld

26. juli 2013

Anonym trådstarter

sommerbarn<3 skriver:

Aner ikke hvad der er det rigtige eller hvad jeg selv ville have gjort.

men måske skal du lade ham være og vente på han måske bliver klar til at være far, hellere det end at du presser ham til en stor opgave som at være far uden han magter det og det i sidste ende ender med at han svigter.

Han er 36 og har en dattee i forvejen så klae brude han være:-)

Anmeld

26. juli 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Han er 36 og har en dattee i forvejen så klae brude han være:-)

ja okay, men altså ved ikke rigtig hvad du ellers kan gøre.

ser han sit store barn?

Anmeld

26. juli 2013

Anonym trådstarter

sommerbarn<3 skriver:

ja okay, men altså ved ikke rigtig hvad du ellers kan gøre.

ser han sit store barn?

Ja hun er 14 så hun kommer når hun har tid og lyst

Anmeld

26. juli 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Jeg ville som det første snakke med manden/faderen om det og derefter ville jeg tage en beslutning. Synes da det er vigtigt for både ham, dig og jeres barn at der er klare linier og hvis man vil have det, er man nødt til at kommunikere.

/Fenja

Anmeld

26. juli 2013

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Jeg ville som det første snakke med manden/faderen om det og derefter ville jeg tage en beslutning. Synes da det er vigtigt for både ham, dig og jeres barn at der er klare linier og hvis man vil have det, er man nødt til at kommunikere.

/Fenja

Har prøvet men der lukket helr a kan slet ikk kende ham:-(

Anmeld

26. juli 2013

Fenja09

Har prøvet men der lukket helr a kan slet ikk kende ham:-(

Hvis det er nået eller når derud hvor du og han ikke kan snakke sammen, så kan man via Statsforvaltningen få hjælp til at lære at kommunikere, altså sammen med en mægler. Der er rigtig mange der bruger det og også mange som har stor gavn af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.