holy fu***** christ et chok!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

970 visninger
10 svar
1 synes godt om
26. juli 2013

DianaRJS

her ligger man bare og ser sin yndlings serie (bones) og slapper af nu når begge unger er gået kolde før kl 21...

og med et tænder tv og radio.

og lige nu ahr jeg bare lyst til at gå ind og vække dem igen for ikke at være alene haha fuck jeg blev forskrækket!

synes bare altid jeg oplever mærkelige ting i mine forældres hus... no wonde rjeg hader at være alene her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Skummelt Jeg havde skidt i mine bukser, hehe...
Har du oplevet andet "spændende" i det hus??

Anmeld

26. juli 2013

AMtrier

DianaRJS skriver:

her ligger man bare og ser sin yndlings serie (bones) og slapper af nu når begge unger er gået kolde før kl 21...

og lige nu ahr jeg bare lyst til at gå ind og vække dem igen for ikke at være alene haha fuck jeg blev forskrækket!

synes bare altid jeg oplever mærkelige ting i mine forældres hus... no wonde rjeg hader at være alene her

SKRÆMMENDE !!

jeg oplevede noget lignende i sidste uge!
Midt om natten begyndte der bare at komme lyd ud af fjernsynet, men uden billede! det var så klamt. jeg slukkede for strømmen!

Anmeld

26. juli 2013

DianaRJS

Omsorgsgiver skriver:

Skummelt Jeg havde skidt i mine bukser, hehe...
Har du oplevet andet "spændende" i det hus??

både hunden og jeg hoppede også lige en halv meter

orh ha har oplevet meget....

men det har mere været lyset der tændte og vandet begyndte at løbe...

havde en kurvestol på mit værelse da jeg boede hjemme da jeg var yngre den kunne godt begyndte at knirke som at der var nogen der sad og "gyngede" i den, lige siden har jeg været rædselslagende for at være her

Anmeld

26. juli 2013

DianaRJS

AMtrier skriver:

SKRÆMMENDE !!

jeg oplevede noget lignende i sidste uge!
Midt om natten begyndte der bare at komme lyd ud af fjernsynet, men uden billede! det var så klamt. jeg slukkede for strømmen!

orh ha.. kan slet ikke have sådan noget

når jeg slukker noget skal det bare forblive slukket indtil jeg tænder det igen altså!

Anmeld

26. juli 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
DianaRJS skriver:

både hunden og jeg hoppede også lige en halv meter

orh ha har oplevet meget....

men det har mere været lyset der tændte og vandet begyndte at løbe...

havde en kurvestol på mit værelse da jeg boede hjemme da jeg var yngre den kunne godt begyndte at knirke som at der var nogen der sad og "gyngede" i den, lige siden har jeg været rædselslagende for at være her

Ej puha da Lyder meget skræmmende!

Anmeld

26. juli 2013

AMtrier

DianaRJS skriver:

orh ha.. kan slet ikke have sådan noget

når jeg slukker noget skal det bare forblive slukket indtil jeg tænder det igen altså!

JA! og nu bliver stikket rykket ud HVER gang jeg har set tv i soveværelset!

Anmeld

26. juli 2013

Bettina90

Årh, alle hårene rejste sig lige 

Min onkel kan "fornemme ånder" (eller noget i en dur? :b), og han siger så pludselig en dag "der er i hvert fald også noget energi nede i Pers kælder". Det skal så lige nævne at Per er min far, og på daværende tidspunkt boede jeg i hans kælder !! Tak onkel !!  
Men har nu heller aldrig brudt mig om at være i det hus. Blev lidt bedre da jeg fik kattene  Udover når de så pludselig frøs fuldstændig og bare stirrede på den lukkede værelsesdør

Anmeld

26. juli 2013

DianaRJS

Bettina90 skriver:

Årh, alle hårene rejste sig lige 

Min onkel kan "fornemme ånder" (eller noget i en dur? :b), og han siger så pludselig en dag "der er i hvert fald også noget energi nede i Pers kælder". Det skal så lige nævne at Per er min far, og på daværende tidspunkt boede jeg i hans kælder !! Tak onkel !!  
Men har nu heller aldrig brudt mig om at være i det hus. Blev lidt bedre da jeg fik kattene  Udover når de så pludselig frøs fuldstændig og bare stirrede på den lukkede værelsesdør

det der kender jeg godt...

mine forældres hund kan også stå og kigge på en dør til mit værelse og bare begynde at gø .....

hader simpelthen sådan noget

Anmeld

26. juli 2013

Anonym8827

DianaRJS skriver:

Uughhhhh.!!!!! PP

Ja mig og kæresten var lige gået i seng. Alt lys var slukket undtaget lyset i soveværelset, og Klik så var køkkenlyset tændt.!!! Aarrrgggggg sked næsten i sengen af skræk, og råbte af min far (i himmelen) "din *** far.! Jeg har lige skiftet lagner.! Lad os så sove" kæresten forstod ikke en skid, og prøvede at tænde og slukke lyset derude, bare for at finde en grund. det glemmer man ikke lige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.