Cyklus hjælp:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2013

Anonym trådstarter

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Ingen som har erfaret lign ?

Har lige været igennem det samme - 5 dage med pletblødning kun på papiret når jeg havde tisset. Det kan være hormonelt - eller tilfældigt da nogen kvinder godt kan springe en cyklus over. 

Har dig og manden hygget jer i går ? Så kunne det også være gammelt blod der har løsnet sig.

Jeg havde sidst mens 31/5 og igen 18/7 pletblødning så ja jeg ved sku heller ikke lige hvad der sker for vores kroppe 

Anmeld

26. juli 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Har lige været igennem det samme - 5 dage med pletblødning kun på papiret når jeg havde tisset. Det kan være hormonelt - eller tilfældigt da nogen kvinder godt kan springe en cyklus over. 

Har dig og manden hygget jer i går ? Så kunne det også være gammelt blod der har løsnet sig.

Jeg havde sidst mens 31/5 og igen 18/7 pletblødning så ja jeg ved sku heller ikke lige hvad der sker for vores kroppe 

Ja vi dyrkede sex igår..

Åh synes det så frusterende. 

Plejer at styrt bløde ligenu 

Anmeld

26. juli 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Ja vi dyrkede sex igår..

Åh synes det så frusterende. 

Plejer at styrt bløde ligenu 

Jeg vil tro at pletblødningen er pga sexen. At mensen er forsinket kan jo skyldes så meget - men hvis du stadig ammer kan det meget vel være pga hormonbalance. Er mensen ikke dukket op om en månedstid (deromkring hvor du skal have næste mens) - så ring til lægen så kan det være at du kan få provera eller på ppiller for at sætte gang i det.

Anmeld

26. juli 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Jeg vil tro at pletblødningen er pga sexen. At mensen er forsinket kan jo skyldes så meget - men hvis du stadig ammer kan det meget vel være pga hormonbalance. Er mensen ikke dukket op om en månedstid (deromkring hvor du skal have næste mens) - så ring til lægen så kan det være at du kan få provera eller på ppiller for at sætte gang i det.

Ammer ik 

Okay vil jeg gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.