nogle med erfaring med Angulus str. ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.151 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. juli 2013

MissTas

Hej ja nogle der har erfaring med hvordan deres vinterstøvler er i str. ?

og ellers nogle der har haft angulus vinterstøvler før til deres børn, som kan fortælle hvordan de er?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2013

Mumto3

Jeg synes de er super gode. De er små i størrelsen i forhold til dres sko/ sandaler.  Når jeg køber vinterstøvler til børnene går jeg altid 2 størrelser op i forhold til hvad de havde i sandaler om sommeren.

Anmeld

26. juli 2013

IT-nørd

MissTas skriver:

Hej ja nogle der har erfaring med hvordan deres vinterstøvler er i str. ?

og ellers nogle der har haft angulus vinterstøvler før til deres børn, som kan fortælle hvordan de er?

Altså jeg har lige købt et par i str 25 til Freya. Hendes sandaler fra Primigi er str 25 og der er tæerne helt fremme. Hun har kondier fra Angulus i str 24 og der er lidt plads endnu, ca 0,5 cm. 

I støvlerne er der 2 cm plads, så de er meget store nu, men jeg satser på de passer til vinter

Anmeld

26. juli 2013

Laulund87

Jeg har lige købt vinterstøvler fra Angulus til min datter i str 24 og de er meget store. Hendes sandaler er også str 24 og der er nok 0,5 cm til at vokse i og de er fra Bundgaard. Så her er de store i str

Anmeld

26. juli 2013

IT-nørd

Laulund87 skriver:

Jeg har lige købt vinterstøvler fra Angulus til min datter i str 24 og de er meget store. Hendes sandaler er også str 24 og der er nok 0,5 cm til at vokse i og de er fra Bundgaard. Så her er de store i str

Jeg synes også de virker store

Anmeld

26. juli 2013

MissTas

tak for svar alle sammen min datter er ved at vokse ud af str. 21 i hendes kondisko fra nike og hendes sandaler fra bisgaard. Har i dag prøvet en angulus tex støvle med en blomst på i sølv i 23 og det er den størrelse hun skal ha.. der er ca. 1,7-1,8 cm voksetillæg nu, så dem har jeg købt og regner stærkt med de passer om 2 måneder str. 22 var der kun ca. 1 cm voksetillæg nu, så tror de ville blive for små i længden.. men tak for jeres erfaringer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.