Sagen er at vi ønsker nr. 2, vi har aftalt at starte til september... Meeeen, da jeg blev gravid sidste gang, vidste ingen at vi prøvede da det var vores hemmelighed, da jeg var 2 måneder henne blev min søster gravid ( hendes grund til det var at det blev alle hendes veninder så hun skille også) så da det kom frem at vi var gravide lavede hun rygter i byen om at vi kun gjorde det fordi hun var blevet det og for at være som hende... Skal lige siges vi aldrig har haft et godt forhold til hinanden og vi ikke snakker sammen som sådan, da vi ikk kan være i samme rum...
vi havde prøvet i 1 år at blive gravide og desværre blev vi det samme tid som hende, men nu da vi har aftalt at starte til september, (som vi self holder hemmeligt) så har min mor idag fortalt mig at nu vil min søster ha en mere, så nu ved jeg sku ikke hvad jeg skal Gøre... Vi havde aftalt til september herhjemme da der så ca er 2 år mellem vores børn, hvilket er hvad vi ønsker, men magter hellere ikke at være gravid samme tid som hende igen og høre på mere svineri... ;(
men vi har jo også en drøm! Må vel bare håbe på vi bliver gravide før hende!!
hvad havde du gjort??? 
Anmeld