skoust skriver:
vi var i tyrkiet i april og de var også nærgående.. og det er da rigtig træls..
men det er godt min kæreste han skal med så kan han sige noget til dem.. hihi
hvad for et hotel boede i på?
vi har været både i Spanien, Tyrkiet mm hvor de har været nærgående, men INTET i forhold til Tunesien!!
De tager og lægger tingene i dine hænder bogstaveligt talt og tigger i dit åbne ansigt.
der var en lille dreng der solgt yasminer, og da jeg ikke ville købe, stak han den i kavalergangen og nu havde jeg rørt den, så skulle jeg købe....
på ørkenturen sætte de ørne på armen inden vi kunne sige noget og tog kameraet ud af hånden og tog billede, uden at vi havde bedt om det eller givet lov og krævede penge!

plus da vi var på bazar på ørkenturen var der en familie med en 6 åig rødhåret pige, som fik en halskæde om halsen og da familien ikke ville købe den, kom der 5 mænd og insisterede på de købte den. selv samme pige, var der en mand der ville købe for 6 kameler, helt seriøst! og "køberen" blev sur da familien ikke ville sælge deres datter

et nej blev ikke acceperet og de nærmest forfulgte os, indtil der kom en ny de kunne "overfalde"
vi havde ingen mulighed for at sige fra, tiltrods for vi ellers er vant til nærgående opførelse og sælgerfiduser, men vi blev meget overrasket over deres måde at være på.
mener at hotellet hed hotel Riiiyad Palms (staves?) men er ikke sikker..... skal prøve at spørge manden min.....
Anmeld