Ny tatoo oven på gammel - anbefal en DYGTIG tatovør!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.155 visninger
7 svar
3 synes godt om
25. juli 2013

Maria-s

Hej derude! Jeg har en 7 år gammel sort/ grå tatovering på min højre skulder, bag på. Den er blevet slidt at se på og jeg vil rigtig gerne have den tegnet over med noget nyt og evt større. Jeg tror evt gerne jeg vil have lidt farve i, men er ikke sikker. Måske den bare stadig skal være sort - hvis det overhovedet kan lade sig gøre?? 

Er der nogen der kender en rigtig dygtig og behagelig tatovør i jylland? Gerne midt/ øst Jylland 

på forhånd tak for jeres hjælp! flash gerne arbejde i selv har fået lavet!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2013

Maria-s

ps: ikke så interesseret i tribalstilen. Mere "krusedulle"/ blomster/ fugle/ fisk tatoveringer i et feminint udtryk

(Min DRØM er at få en stor sammenhængende tatovering fra skulderen , ned over ryggen ned til venstre balde/ hofte, meeeen lad mig nu se om jeg nogensinde får råd/ taget mig sammen )

Anmeld

25. juli 2013

Savannah

Jeg kan anbefale Jakob hos Shallow Grave tattoo i Rønde. Han er meget dygtig og har lavet nogle flotte coverups :-)

Anmeld

25. juli 2013

AnonymMor

Maria-s skriver:

Hej derude! Jeg har en 7 år gammel sort/ grå tatovering på min højre skulder, bag på. Den er blevet slidt at se på og jeg vil rigtig gerne have den tegnet over med noget nyt og evt større. Jeg tror evt gerne jeg vil have lidt farve i, men er ikke sikker. Måske den bare stadig skal være sort - hvis det overhovedet kan lade sig gøre?? 

Er der nogen der kender en rigtig dygtig og behagelig tatovør i jylland? Gerne midt/ øst Jylland 

Iron & ink i Vejle.. Helt klart de mest professionelle tattovører jeg har oplevet  Og så er de meget dygtige til at lave cover-up 

Anmeld

25. juli 2013

CroQuis

Tattoo Fashion.. 

Har dog kun brugt den i Flensborg, men har kun hørt godt om den kæde 

Anmeld

25. juli 2013

AnonymMor

Maria-s skriver:

ps: ikke så interesseret i tribalstilen. Mere "krusedulle"/ blomster/ fugle/ fisk tatoveringer i et feminint udtryk

(Min DRØM er at få en stor sammenhængende tatovering fra skulderen , ned over ryggen ned til venstre balde/ hofte, meeeen lad mig nu se om jeg nogensinde får råd/ taget mig sammen )

Her er lidt inspiration  

de 2 første er mine egne tattoveringer  

det sidste billede er min kærestes som selv ikke er helt færdig endnu men de er alle 3 lavet hos iron & ink i vejle 

min kærestes er bla. Lavet af deres lærling  De er hamrende dygtige  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. juli 2013

Maria-s

Rinepigen skriver:

Her er lidt inspiration  

de 2 første er mine egne tattoveringer  

det sidste billede er min kærestes som selv ikke er helt færdig endnu men de er alle 3 lavet hos iron & ink i vejle 

min kærestes er bla. Lavet af deres lærling  De er hamrende dygtige  

Er især vild med din sommerfugletatovering  Wooowww de har eddermame nogle fede tatoveringer i deres galleri! Er især vild med de 2 rumænske gæstetatovører, calox og Denis 

Hmmm det kunne da godt være man liiiige skulle ringe og høre hvornår de kommer på besøg igen! 

Anmeld

26. juli 2013

LilleLene

Maria-s skriver:

ärt'n'tattoo i viborg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.