brænd brænd brænd avavav halsbrænd...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

566 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. juli 2009

Christopher&Andreas

hej....
puha døjer helt vildt med halsbrænd bruger de forskellige midler man må bruge og spiser masser af melon sys det virker også undgår dog juice stærk mad plus fed mad så godt som hehe..
andre der døjer med det??? hvad gør i???
knus gitte 33+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2009

Valle81

gitte&christopher skriver:

hej....
puha døjer helt vildt med halsbrænd bruger de forskellige midler man må bruge og spiser masser af melon sys det virker også undgår dog juice stærk mad plus fed mad så godt som hehe..
andre der døjer med det??? hvad gør i???
knus gitte 33+5

Hejsa:0)

Da jeg ventede min datter døjede jeg også ekstremt med halsbrænd, men det var dog kun når jeg skulle sove.

Det eneste middel jeg kunne finde der hjalp, var at side op og sove:0)

Knus fra Chirstina, som nu ventet sit andet barn, og gruer for halsbrænden om heldigvis maaaange uger:0)

Anmeld

13. juli 2009

haps

Her er det også værst til sengetid - men det siges at mandler skulle hjælpe.. Har dog ikke prøvet det.. Spiser ikke efter kl. 20 og drikker masser af vand - synes det hjælper lidt..

Helene 24+2

Anmeld

13. juli 2009

Nanna1985

Mælk tager det.. Ellers mariekiks.. Mandler kan os være gode

Anmeld

13. juli 2009

Isabels-mor

ja mælk og mariekiks har hjulpet på mig, og så sove med en ekstra pude så mavesyre ikke har så nemt ved a komme i spiserøret..

Anmeld

13. juli 2009

Findusinde

Jeg har døjet med halsbrand hele gravidteten, og jeg har måtte tage alminox mod det..
Men det er ganske rigtigt, at fed mad, juice, især appelsin gør det rigtig slemt, især ved mig..

Men et glas mælk kan også tage det.. Jeg har som sagt bare måtte ty til alminox da andet ikke har hjulpet..

Anmeld

13. juli 2009

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
Mælk er et vidundermiddel når det handler om halsbrand. Døjer selv rigtig meget, og vågner flere gange om natten for at gå nedenunder og tage et stort glas mælk.

Har seriøst flere gange overvejet at få installeret et køleskab til mælk ved siden af sengen

Marianne 36+6

Anmeld

13. juli 2009

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
Glemte lige at spørge jer der har født før, hvornår jeres halsbrand stoppede igen?

Anmeld

13. juli 2009

Janep

Marianne.risom skriver:

Glemte lige at spørge jer der har født før, hvornår jeres halsbrand stoppede igen?

jeg brugte også mælk. sådan et dejligt koldt glas mælk til at sove på og så en ekstra pude så man sider lidt mere op

min halsbrand gik væk et par dage efter jeg havde født

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.