føler mig virkelig som en elendig mor men...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
5 svar
6 synes godt om
25. juli 2013

DianaRJS

har virkelig de sidste par dage bare tænk " hold da op det er godt der kun er 1 uge tilbage af deres ferie....

de har været hjemme i 2½ uge nu, og de er bare begyndt at være kropumulige.....

man skulle fanme tro de havde sukkerkik hver eneste dag, og skal siges de kun får sukker om fredagen

men når det så er sagt nyder jeg skam også at have dem i fulde drag, men tror bare jeg mangler nogle aktiviteter med dem, der ikke koster noget.... og der lød jeg lige som en nærrigrøv vi har været i legoland, giveskud zoo, bonbonland og aalborg zoo. så er derfor deres mor er lidt nærrig nu

så smid løs med ideer tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2013

Mumto3

en tur i skoven og en kæmpe madpakke. Der er 1000 ting for børn at leve iskoven hvis man bare giver dem tid. Mange voksne tror helt fejlagtigt at man skal gå i skoven. Det skal man jo ikke. Den skal udforskes!  Der er masser af små vandløb, dyr,  huler der kan brygges, skovbund der kan rodes i osv. Og det bedste af det hele er at børn som regel nyder skovturen aller mest når man bare sidder på et tæppe og lader dem lege.

Anmeld

25. juli 2013

Benjamins'mor

Nu ved jeg ikke hvor du bor.

Men ellers en tur i skoven og samle sten i kan male på, eller visne blade i kan lave kranse til døren af.

Lave trylledej og så male det bagefter, det kræver kun en pakke mel til 10-15 kr. og selvfølgelig maling.

Finde en stor legeplads tæt på jer og smøre madpakker og tage med, så kan ungerne lege og så kan i derefter spise middagsmad på en bænk.

Anmeld

25. juli 2013

DianaRJS

Mumto3 skriver:

en tur i skoven og en kæmpe madpakke. Der er 1000 ting for børn at leve iskoven hvis man bare giver dem tid. Mange voksne tror helt fejlagtigt at man skal gå i skoven. Det skal man jo ikke. Den skal udforskes!  Der er masser af små vandløb, dyr,  huler der kan brygges, skovbund der kan rodes i osv. Og det bedste af det hele er at børn som regel nyder skovturen aller mest når man bare sidder på et tæppe og lader dem lege.

skoven bruger vi rigtig meget

både til at udforske men også bygge huler i

men den kan self også bruges igen og igen tak

Anmeld

25. juli 2013

Julie F

DianaRJS skriver:

har virkelig de sidste par dage bare tænk " hold da op det er godt der kun er 1 uge tilbage af deres ferie....

de har været hjemme i 2½ uge nu, og de er bare begyndt at være kropumulige.....

man skulle fanme tro de havde sukkerkik hver eneste dag, og skal siges de kun får sukker om fredagen

men når det så er sagt nyder jeg skam også at have dem i fulde drag, men tror bare jeg mangler nogle aktiviteter med dem, der ikke koster noget.... og der lød jeg lige som en nærrigrøv vi har været i legoland, giveskud zoo, bonbonland og aalborg zoo. så er derfor deres mor er lidt nærrig nu

så smid løs med ideer tak

Der er ret mange fede naturlegepladser i radius max 30 km fra hvor vi bor. Det koster self lidt at køre, men når man kommer er det bare sjovt. Du kunne jo tjekke på nettet om i har nogle i nærheden. Ellers er der også rigtig mange kræmmermarkeder i øjeblikket. Det kan være en god måde at komme lidt ud af huset på. Kan godt være du skal hoste op med lidt til en is, men mon det ikke lige går

Anmeld

25. juli 2013

DianaRJS

Julie F skriver:

Der er ret mange fede naturlegepladser i radius max 30 km fra hvor vi bor. Det koster self lidt at køre, men når man kommer er det bare sjovt. Du kunne jo tjekke på nettet om i har nogle i nærheden. Ellers er der også rigtig mange kræmmermarkeder i øjeblikket. Det kan være en god måde at komme lidt ud af huset på. Kan godt være du skal hoste op med lidt til en is, men mon det ikke lige går

jo helt sikker.. skal altså heller ikek forståes som at jeg slet ikke vil give nogen penge overhovedet haha

men har været mange af 400kr for ingang så er det jeg mener med at det altså ikke lige behøver at være sådan noget

benzin og is er en helt anden sag, og is høre til sommeren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.