Str. 62 - hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.362 visninger
10 svar
5 synes godt om
25. juli 2013

Victoria2013

Nu er min lille skat næsten 7 uger gammel... hun startede med at str 50 nærmest var for stort. Da hun var 5 uger måtte hun over i str 56 og nu er det faktisk allerede ved at være for småt - så næste str hedder jo 62...

Men jeg har så meget tøj i str 56 som jeg aldrig har brugt  hun er en meget varm pige og har nærmest kun haft kortærmede bodyer på hele sommeren. Har aldrig brugt nogle af sparkedragterne eller heldragterne i str 56 og nu kan hun så ikke passe dem snart - og det er stadig for varmt til at hun skal have dem på...

Så jeg er lidt betænkelig ved at købe tøj i str 62... så spørgsmålet går lidt på hvor længe jeres brugte str 62 og hvor meget det kan betale sig at investere i det? Jeg har en del kortærmede bodyer, nogle langærmede og en enkelt heldragt i forvejen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2013

Hyacinth

Nu er min lille skat næsten 7 uger gammel... hun startede med at str 50 nærmest var for stort. Da hun var 5 uger måtte hun over i str 56 og nu er det faktisk allerede ved at være for småt - så næste str hedder jo 62...

Men jeg har så meget tøj i str 56 som jeg aldrig har brugt  hun er en meget varm pige og har nærmest kun haft kortærmede bodyer på hele sommeren. Har aldrig brugt nogle af sparkedragterne eller heldragterne i str 56 og nu kan hun så ikke passe dem snart - og det er stadig for varmt til at hun skal have dem på...

Så jeg er lidt betænkelig ved at købe tøj i str 62... så spørgsmålet går lidt på hvor længe jeres brugte str 62 og hvor meget det kan betale sig at investere i det? Jeg har en del kortærmede bodyer, nogle langærmede og en enkelt heldragt i forvejen...

Begge mine børn lå i 62 i ca. 2 mdr. Min datter brugte 56 da hun kom ud og min søn brugte 50/56

Anmeld

25. juli 2013

Fenja09

Victoria2013 skriver:

Tror min datter brugte str 62 i 2 eller 3 måneder og var lige omkring 4 måneder da hun hoppede op i den str.

/Fenja

Anmeld

25. juli 2013

Muhmi

Både Rune og Silas har sprunget str. 62 over og er hoppet direkte fra 56 til 68 og Rune er allerede i str. 74-80 og han er 5½ mdr.

Anmeld

25. juli 2013

Lukas&Liam<3

Se om du kan nøjes med det du har, så kan du altid købe lidt mere. Fik afvide at alle ville købe tøj til ham i gave da han kom. Så havde ikke købt særlig meget. Folk købte tøj, men næsten alle i str 62, og det er den str han har sprunget hurtigst over
Byttede så noget til mindre, men havde stadig meget
Nu har han ikke særlig meget tøj, så vasker en maskine med Lukas når han er ved at løbe tør. Han har brugt 50-56-62-68 og er nu i 74 på 6 måneder så i snit er det ikke særlig længe nogle af størrelserne

Anmeld

25. juli 2013

Victoria2013

Det lyder til hun måske kommer til at bruge 62 lidt længere end de andre størrelser... syntes bare det er vildt at det kun bliver omkring 2 uger hun har passet str 56, så derfor det er lidt rart at vide hvad man kan være forberedt på nu 

Min baby vokser jo lynhurtigt altså!

Anmeld

25. juli 2013

Lukas&Liam<3

Victoria2013 skriver:

Det lyder til hun måske kommer til at bruge 62 lidt længere end de andre størrelser... syntes bare det er vildt at det kun bliver omkring 2 uger hun har passet str 56, så derfor det er lidt rart at vide hvad man kan være forberedt på nu 

Min baby vokser jo lynhurtigt altså!

Hvor lang er hun nu?

Anmeld

25. juli 2013

Victoria2013

Maria&Lukas skriver:

Hvor lang er hun nu?

Hun var 56-57 cm til sin 5 ugers undersøgelse - har ikke prøvet at måle hende selv dog, men som sagt er hun på vej ud af str 56, så vil gætte på hun er mindst 60 cm nu og ca. 5 kg... jeg går på vægten med hende i armene herhjemme en gang om ugen, bare for at se hvad hun mon ca. vejer nu

Anmeld

26. juli 2013

Lukas&Liam<3

Hehe okay føler det er evigheder siden Lukas var så lille, men det er jo kun 4 måneder siden
Spar på tøjet - vask tit

Anmeld

26. juli 2013

FrkZier

Victoria2013 skriver:

Isaak har indtil videre brugt str. 62 i 4 uger og der går nok noget tid før han vokser ud af det - eller bodyerne ihvertfald, bukserne hedder 68 men det der jo ikke ligefrem brug for lige pt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.