Jer der er gået fra kæresten????!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

921 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. juli 2013

annecatrine88

Hejsa med jer...

Sagen er den at jeg er gået fra min kæreste og vores lille datter og jeg bor ved min far...  Efter vi er gået fra hinanden er der sket utroligt meget.. Han vil både tage livet af sig selv og tæske en af mine venner fordi han mener jeg har været utro med ham..

Derudover har han brækkede begge hænder efter at have lavet hærværk mod min vens hus.. Han har kaldt mig en masse ting og vi kan slet slet ikke snakke sammen, faktisk heller ikke om vores datter som jo er mega ærgerligt..

Til jer som er gået fra kæresten, hvad tog i med fra huset?? Er ved at lave en liste som jeg skal have med til advokaten.. Hvis det stod til mig ville jeg slet ikke have noget, men min bror siger jeg skal skrive listen så det bliver fair fordelt.. Så hvad tog I med?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2013

Fenja09

annecatrine88 skriver:

Hejsa med jer...

Sagen er den at jeg er gået fra min kæreste og vores lille datter og jeg bor ved min far...  Efter vi er gået fra hinanden er der sket utroligt meget.. Han vil både tage livet af sig selv og tæske en af mine venner fordi han mener jeg har været utro med ham..

Derudover har han brækkede begge hænder efter at have lavet hærværk mod min vens hus.. Han har kaldt mig en masse ting og vi kan slet slet ikke snakke sammen, faktisk heller ikke om vores datter som jo er mega ærgerligt..

Til jer som er gået fra kæresten, hvad tog i med fra huset?? Er ved at lave en liste som jeg skal have med til advokaten.. Hvis det stod til mig ville jeg slet ikke have noget, men min bror siger jeg skal skrive listen så det bliver fair fordelt.. Så hvad tog I med?????

Hvis du ikke rigtig ønsker noget fra jeres fælles indbo så kan du jo nøjes med de ting du bragte med ind i forholdet og så lade resten stå.

Da jeg flyttede fra min eks, delte vi det nok mest til hans fordel, men det gør jeg heller ikke en anden gang. Han fik både vores nye seng, alt elektronik, ja stort set alle de dyre ting. Jeg fik sofaen, pynt, service osv og de ting som jeg selv havde med da vi flyttede sammen. Jeg ville bare hurtigt ud af det - og vi var gode venner da vi gik fra hinanden.

/Fenja

Anmeld

26. juli 2013

Camilla <3

Jeg fik de ting jeg havde betalt for, og haft med da vi flyttede sammen.

Anmeld

26. juli 2013

Benjamins'mor

Hvis ikke du ønsker at have noget med fra indboet, så ville jeg bare skrive ting på som du har haft med ind i hjemmet og ting som betyder noget for dig og din datter.

Personligt ville jeg at det blev fair fordelt hvis vi gik fra hinanden, og sådan har han det også, da vi så har noget hver især. Du kan jo altid skifte det ud løbende.

Anmeld

26. juli 2013

DianaRJS

annecatrine88 skriver:

Hejsa med jer...

jeg fik ungernes ting, det jeg selv havde med da vi flyttede sammen self, og så halvdelen af det vi havde købt sammen...

Anmeld

28. juli 2013

kesuh

Vi delte knægtens ting lige over, så meget som vi nu kunne.

Ellers alt hvad jeg selv havde med dengang vi flyttede sammen og det jeg købte for mine egne penge af de store/dyre ting, da vi boede sammen, tog jeg med

Anmeld

28. juli 2013

EnSødMor

annecatrine88 skriver:

Hejsa med jer...

Jeg ville sørge for at få min datters ting, og så alt det vigtige man har og det som betyder noget, møbler osv ville jeg være ligeglad med, for ville egentlig starte på ny og ikke mindes om ham ved hver ting. ;( 

håber i klarer den, det lyder som en hård omgang? ;( Håber da han bløder lidt op så jeres datter ikke helt mister ham.

Anmeld

28. juli 2013

Mettefpigen

Jeg fik seng, tv, spisebord og bestik.... Også lukas puslebord og det meste af legetøjet....

Han fik resten.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.