Argh, dumme mand!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
5 svar
7 synes godt om
25. juli 2013

LilleSmølf

Ja, sådan tænker jeg altå nogen gange om min ellers skønne mand herhjemme.

Kender I der der med, at han får venner på besøg og man en time før aftensmaden (hvor der er tøet op til to personer) får at vide, om "de ikke godt kan spise med?" så man skal forsøge at "redde" det.

Eller endnu bedre - jeg laver aftensmad til os to fordi jeg regner med at gæsterne går, men når det så er færdigt, laver han den der, "Hey, vil I blive og spise?". Han tror åbenbart at jeg kan hive ekstra aftensmad ud ad nummeren

Så nu går jeg ud og laver aftensmad og så må jeg jo være den bitch, der siger - IGEN - at nej, der er desværre ikke nok så alle kan spise med og jo, jeg har tænkt mig at spise nu, hvis I alle vælger at blive siddende.

Så må han nøjes med kold aftensmad.

Hvis jeg ellers vælger at efterlade ham en portion

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2013

Miss-86

Jaaa, det kender jeg alt for godt, nu er det godt nok længe siden han har gjort det, meeen han har tit gjort det - Men det er mere fordi at der tit kommer nogle forbi og hjælper ham også vil han takke dem, med og tage dem med hjem og spise - Har tit måtte køre op og handle mere ind 1 time før vi skulle spise..

Har engang prøvet at stå og lave kartofler, engelske bøffer, salat og bearnaise sauce og så slæbte han 2-3 kammerater med hjem, så måtte de spise brød, mens vi spiste det andet, da der kun var 2 bøffer. Det var nederen, især fordi jeg havde påregnet en rigtig kæreste-aften.
Men i det store og det hele, synes jeg nu det er hyggeligt nok

Anmeld

25. juli 2013

gædde/gitte

LilleSmølf skriver:

Kender I der der med, at han får venner på besøg og man en time før aftensmaden (hvor der er tøet op til to personer) får at vide, om "de ikke godt kan spise med?" så man skal forsøge at "redde" det.

Eller endnu bedre - jeg laver aftensmad til os to fordi jeg regner med at gæsterne går, men når det så er færdigt, laver han den der, "Hey, vil I blive og spise?". Han tror åbenbart at jeg kan hive ekstra aftensmad ud ad nummeren

Så nu går jeg ud og laver aftensmad og så må jeg jo være den bitch, der siger - IGEN - at nej, der er desværre ikke nok så alle kan spise med og jo, jeg har tænkt mig at spise nu, hvis I alle vælger at blive siddende.

Det er så her jeg smider maden i fryseren - godt til travle dage

Og griber lejligheden til at bestille PIZZA .fråde fråde fråde....

Anmeld

25. juli 2013

gonefishing

LilleSmølf skriver:

Jo men så beder jeg min mand om at hente mad fra den italienske for egen regning

Anmeld

25. juli 2013

Laulund87

Øj jeg har det nemt for her er det manden der laver mad så hvis han inviterer, ved han selv hvor meget han skal lave

Men vi har sjældent pludseligt besøg, vi aftaler altid hvis vi skal spise med nogle venner. Jeg er ikke god til sådan noget impulsivt noget

Anmeld

25. juli 2013

NinaNymannMadsen

det sker næsten hver dag her hjemme.

og hun er skide god til ikke at fortælle mig hvis han har spurgt hans kammerarter om de vil spise med så det er som regl gerne noget jeg får afvide når jeg dækker bord.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.