Bytteservice

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
7 svar
6 synes godt om
25. juli 2013

LSM

Jeg har købt uv tøj til min søn på nettet, men det er lige småt nok, skrev så en mail oh jo jeg havde mulighed for at bytte til en str større, jeg skulle sende varen retur og bestille en ny på normalvis blot skrive i kommentar feltet at det var en byttevarer så ville de kun trække for forsendelsen.

Kan det virkelig passe skal betale for det engang til så kan det da overhovedet ikke betale sig at købe på nettet jeg ender jo med at give næsten 100 kr barer Porto, når jeg betaler den ved køb, skal befaledes for at sende varen retur og igen betale for at få den nye varer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2013

gædde/gitte

LSM skriver:

Jeg har købt uv tøj til min søn på nettet, men det er lige småt nok, skrev så en mail oh jo jeg havde mulighed for at bytte til en str større, jeg skulle sende varen retur og bestille en ny på normalvis blot skrive i kommentar feltet at det var en byttevarer så ville de kun trække for forsendelsen.

Kan det virkelig passe skal betale for det engang til så kan det da overhovedet ikke betale sig at købe på nettet jeg ender jo med at give næsten 100 kr barer Porto, når jeg betaler den ved køb, skal befaledes for at sende varen retur og igen betale for at få den nye varer

jep... sådan er det...

Havde du kørt ud til en butik, og skulle tilbage og bytte det, så var benzinen jo heller ikke blevet refunderet

Bytteret er en service -ikke et krav medmindre der er fejl på varen

Fordelen ved nethandel er at butikken aldrig har lukket...

Anmeld

25. juli 2013

hesøth

LSM skriver:

Hmm det er vel ikke heller ikke firmaets problem, at du har bestilt i en forkert størrelse. 

Hvis det var i en fysisk butik, så ville du jo heller ikke bede butikken betale din benzin, såfremt du skulle køre derned og bytte varern efterfølgende?  

Anmeld

25. juli 2013

CroQuis

Ja det er rigtigt nok, desværre.. 
Men sådan en som smartgirl, smartguy, smartkids, smartsport eller hvad de alle hedder, sender de en returlabel med, så returfragten er gratis.. 

Anmeld

25. juli 2013

musse1

LSM skriver:

ja det er rigtigt nok, sådan er det i nogle butikker, og i andre, gør de at man kan sende retur gratis, efter jeg oplevede at skulle betale for forsendelse retur en gang ,bliv jeg hurtigt opmærksom hvor jeg skulle købe, for gider simpelhen ikke at man skal betale for retur porto

Anmeld

25. juli 2013

LSM

hesøth skriver:

Hmm det er vel ikke heller ikke firmaets problem, at du har bestilt i en forkert størrelse. 

Hvis det var i en fysisk butik, så ville du jo heller ikke bede butikken betale din benzin, såfremt du skulle køre derned og bytte varern efterfølgende?  

Nej min de kunne så skrive str var små, min søn er lige blevet et år og jeg bestilte 1-2 år den næste str hed 3-4 syntes det virkede ret voldsomt at spille en 3-4 år til en et årig

Anmeld

25. juli 2013

LSM

musse1 skriver:

ja det er rigtigt nok, sådan er det i nogle butikker, og i andre, gør de at man kan sende retur gratis, efter jeg oplevede at skulle betale for forsendelse retur en gang ,bliv jeg hurtigt opmærksom hvor jeg skulle købe, for gider simpelhen ikke at man skal betale for retur porto

Ej det gider jeg da godt nok heller ikke en anden gang

Anmeld

25. juli 2013

MetteS81

Hos nogle webbutikker er der gratis retur, og det er jo flot hvis der er råd til at gøre det, men hos andre bliver de nok nødt til at gøre det, for ellers ryger der jo det beløb af på deres avance på varerne...det gode ved webshops er, at de holder åbent døgnet rundt, det gør almindelige butikker ikke.

Og som andre skriver, så ville der jo også være transportudgifter hvis du skulle hen og returnere i den fysiske butik, og det beder man jo heller ikke butikken om at betale dem ;-)  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.