Så er ferien bestilt:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

645 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. juli 2009

Tina2

Ville jo ha været sydpå i uge 31, men hoooold da op så dyrt det er!!!! Ca 30.000 kr for os fire:-(

Nu er min skønne mand jo også min skønne boss, så han sagde at vi da bare tog en ekstra uges ferie senere og tager afsted der, så vi har nu bestilt til uge 34:-)

Skal til Rhodos (hvilket vi også allerhelst ville) i en uge på det hotel vi boede på sidst (i 2003 da jeg var gravid med filuca) det er 4* og super lækkert, 200 m fra vandet og 4 km til Rhodos by:-)

Nuuuuiii hvor jeg glæder mig.... Vi har bestilt med "incl", ikke "all incl", dvs vi får morgenmad, frokost og aftensmad + drikkevarer til maden.
Alt i alt med forsikringer og hele pivtøjet: 19.000 kr:-)))))))

Blir skøøøønt! Og så bestilte vi fra Aalborg, så det tager kun 10 min at køre til og fra lufthavnen, det blir sgu ikke nemmere:-))))

Ville jo ha været sydpå i uge 31, men hoooold da op så dyrt det er!!!! Ca 30.000 kr for os fire:-(

Nu er min skønne mand jo også min skønne boss, så han sagde at vi da bare tog en ekstra uges ferie senere og tager afsted der, så vi har nu bestilt til uge 34:-)

Skal til Rhodos (hvilket vi også allerhelst ville) i en uge på det hotel vi boede på sidst (i 2003 da jeg var gravid med filuca) det er 4* og super lækkert, 200 m fra vandet og 4 km til Rhodos by:-)

Nuuuuiii hvor jeg glæder mig.... Vi har bestilt med "incl", ikke "all incl", dvs vi får morgenmad, frokost og aftensmad + drikkevarer til maden.
Alt i alt med forsikringer og hele pivtøjet: 19.000 kr:-)))))))

Blir skøøøønt! Og så bestilte vi fra Aalborg, så det tager kun 10 min at køre til og fra lufthavnen, det blir sgu ikke nemmere:-))))

http://www.spies.dk/hotel/hotelMaster.aspx?HotelId=91681&marketUnit=SD

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2009

Tina2

Hold kæft et rodet indlæg, havde besvær med at poste det:-(((((((((( Prøver lige igen.....

Anmeld

13. juli 2009

Tina2

Tina2 skriver:

Hold kæft et rodet indlæg, havde besvær med at poste det:-(((((((((( Prøver lige igen.....

Kan ikke lade sig gøre nu:-(((( Ved sgu ikke hvad der er galt men den nægter at sende.... Men indlægget er jo også "bare" dobbelt, så læs bare det halve:-)

Anmeld

13. juli 2009

Stineve

Mmm, hvor lyder det bare som en rigtig lækker tur !.. GID DET VAR MIG!!

Jeg skal desværre ingen steder i år, da pengene ikke er til det, men håber i får en fantastisk tur...  Hvor må det være skønt at kunne tage på ferie sammen som familie, og komme lidt væk fra den almindelige hver dag.. 

Og sikke en lækker pris i har fået det hele til...

Anmeld

13. juli 2009

Betina88

Ej en lækker tur I kommer på ..

Gid det var mig ..

Go' tur til jer fire ..

Anmeld

13. juli 2009

Mette+Mathias

Til en anden gang, så prøv at tjekke neckermann-reisen.de, - vi skal give 25.000 for 4 personer i uge 31+32, og det er All incl.

Den samme rejse med Startour (samme hotel, afrejse 4 dage tidligere og ELENDIGE flytider) koster 34.500!! Vi skal så godt nok til Billund (bor også i Aalborg), men det skulle vi også hvis det var med Startour.

Men rigtig god ferie!! Nu er der kun 15 dage til vores!!! Weeee!!!

Anmeld

13. juli 2009

Tina2

Mette+Mathias skriver:

Til en anden gang, så prøv at tjekke neckermann-reisen.de, - vi skal give 25.000 for 4 personer i uge 31+32, og det er All incl.

Den samme rejse med Startour (samme hotel, afrejse 4 dage tidligere og ELENDIGE flytider) koster 34.500!! Vi skal så godt nok til Billund (bor også i Aalborg), men det skulle vi også hvis det var med Startour.

Men rigtig god ferie!! Nu er der kun 15 dage til vores!!! Weeee!!!

Har faktisk kigget på den side, men synes da ikke rejserne så billigere ud der??! Nu kiggede jeg bare lige hurtigt rundt derinde, for priserne var da 650-800 euros pr person.....

Hvor skal I hen?

Anmeld

13. juli 2009

Tina2

Stine Mai Larsen skriver:

Mmm, hvor lyder det bare som en rigtig lækker tur !.. GID DET VAR MIG!!

Jeg skal desværre ingen steder i år, da pengene ikke er til det, men håber i får en fantastisk tur...  Hvor må det være skønt at kunne tage på ferie sammen som familie, og komme lidt væk fra den almindelige hver dag.. 

Og sikke en lækker pris i har fået det hele til...

Ja, det er utroligt så meget billigere det bliver, bare ved at vente 3 uger....

Glæder mig også rigtig meget, vi er ved at bygge til- og om, så min mand har rigtig meget at se til, da vi jo også selv har firma, så især han trænger til 100% afslapning:-)

Anmeld

13. juli 2009

HelleBelle

Lyder fedt- lyder fedt
Kan bestemt godt forstå i trænger til en ferie med alt det byggeri.
Knus
helle.

Anmeld

13. juli 2009

Fines mor

Vi fik 2 ugers all incl midt aug til 14.500 for 4 personer til Alanya *S* 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.