tablet hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.009 visninger
10 svar
1 synes godt om
25. juli 2013

Tin

Profilbillede for Tin
Min datter bliver 9, og ønsker sig en tablet. Jeg har intet forstand på det område, men budgettet er relativt lavt, og vi snakker ikk ipad kvalitet, da det også er et nyt område for hende.

Den skal kunne spille feks Oline,Y8 osv.

Har så set den her Denver til 5-600 kr. Ved godt at kvaliteten ikk er i top,men kan den bruges som begynder tablet?

Hun vil ikke ha børne tablet.

Håber i har nogle gode råd til hvad jeg skal være opmærksom på mv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2013

MorDk

Tin skriver:

Min datter bliver 9, og ønsker sig en tablet. Jeg har intet forstand på det område, men budgettet er relativt lavt, og vi snakker ikk ipad kvalitet, da det også er et nyt område for hende.

Har så set den her Denver til 5-600 kr. Ved godt at kvaliteten ikk er i top,men kan den bruges som begynder tablet?

Kan godt forstå hun ikke vil have en Børne Tablet. Det er jo ikke en Tablet... men en slags spillemaskine-ting

Acer og Denver er vel ok til det forbrug hun har. men hvis det er noget hele familien skal bruge kan jeg anbefale Samsung Tab. Virkelig lækker og god. Dog er prisen  Bum! Bum! Men den er virkelig god!

Anmeld

25. juli 2013

Xolia

Tin skriver:

Find en android tablet af en art. De fåes nettop til 5-600 kr.

Jeg har en (kan dog ikke huske hvilken) som jeg "vandt" i en mail - jeg skulle bare være medlem af en dating-side i 14 dage for 1 kr. :-) Den virker fint, ikke så god til strømmen, men sønnike på 8 er meget glad.

Husk dog at der skal micro-sd kort ved siden af.

Du skal nok forvente at finde den på nettet?

Pøj pøj med jagten.

Anmeld

25. juli 2013

MorDk

Xolia skriver:

Jeg har en (kan dog ikke huske hvilken) som jeg "vandt" i en mail - jeg skulle bare være medlem af en dating-side i 14 dage for 1 kr. :-) Den virker fint, ikke så god til strømmen, men sønnike på 8 er meget glad.

Pøj pøj med jagten.

Ja jeg vil også helt klart anbefale Android

Anmeld

25. juli 2013

SjeBets

vores 3 drenge har en Denver og den er helt fin til deres forbrug, DOG hvis de smadre skærmen kan den være dum at erstatte i forhold til de kendte mærker.

Min mor og søster har den mindre denver på 9 " den er vist ikke så dyr, og den morer min søster sig meget med.

Anmeld

25. juli 2013

LinLin

Tin skriver:

Min søn der bliver 7 til september får også en tablet! ( han ønsker sig en ipad, men er ret sikker på han er ligeglad om den er fra apple eller samsung )

Jeg har købt den allerede for de havde en samsung tab 2 7" til 999kr på elgiganten.dk! ellers havde jeg købt en acer da de fåes til normalpris under 1000kr.... (Det var max beløb) Samsung er super fed synes jeg(har prøvet den i den fysiske butik) og jeg glæder mig til at give ham den!!!

Denver ville jeg ikke købe, men det er nok fordi jeg forbinder det mærke med harald nyborg - og det er ikke liige en elektronik forretning i min verden

Anmeld

25. juli 2013

Tin

Profilbillede for Tin
MorDk skriver:

Kan godt forstå hun ikke vil have en Børne Tablet. Det er jo ikke en Tablet... men en slags spillemaskine-ting

Acer og Denver er vel ok til det forbrug hun har. men hvis det er noget hele familien skal bruge kan jeg anbefale Samsung Tab. Virkelig lækker og god. Dog er prisen  Bum! Bum! Men den er virkelig god!

Det bliver helt hendes egen :-) og tænker at hun vil bruge den mest til spil og youtube/musik.

mht prisen så er det jo netop knap så ærgeligt hvis den går istykker, når prisen ligger under 1000kr. Er dog klar over at kvalitet og pris ofte hænger sammen hvad angår elektronik, men som begynder og til spil kan de billige vel sagtens bruges.....?

Anmeld

25. juli 2013

Tin

Profilbillede for Tin
Xolia skriver:

Pøj pøj med jagten.

for hende, handler det mere om at det er hendes egen tablet :-D og så kan det jo virkelig ik svarer sig at kaste 2000-3000 kr efter sådan en dims:-D

bare den kan spille de mest normale spil på nettet, og evt tage lidt billeder + downloade lidt musik. Så tror jeg hendes behov er dækket.

Men det er bestemt også vigtigt at den kan trække de her spil på feks oline og hvad de nu hedder, uden at den hakker og går i sort.

Anmeld

25. juli 2013

Tin

Profilbillede for Tin
LinLin skriver:

Min søn der bliver 7 til september får også en tablet! ( han ønsker sig en ipad, men er ret sikker på han er ligeglad om den er fra apple eller samsung )

Jeg har købt den allerede for de havde en samsung tab 2 7" til 999kr på elgiganten.dk! ellers havde jeg købt en acer da de fåes til normalpris under 1000kr.... (Det var max beløb) Samsung er super fed synes jeg(har prøvet den i den fysiske butik) og jeg glæder mig til at give ham den!!!

Denver ville jeg ikke købe, men det er nok fordi jeg forbinder det mærke med harald nyborg - og det er ikke liige en elektronik forretning i min verden

Det var ellers også billigt for en Samsung........det der er svært, er at gennemlæse alt hvad de enkelte indeholder af specifikationer....og ikke mindst tyde hvad der er bedst i den prisklasse.....

Anmeld

25. juli 2013

LinLin

Tin skriver:

Det var ellers også billigt for en Samsung........det der er svært, er at gennemlæse alt hvad de enkelte indeholder af specifikationer....og ikke mindst tyde hvad der er bedst i den prisklasse.....

Det er en jungle

Men har kun hørt godt om samsung og når den så var sat ned fra 1499 til 999 tænkte jeg at det var det bedste køb

Den har i øvrigt bar Wi-Fi og ikke 3G så den kommer ikke til at koste ekstra i download/upload- udgifter! det havde jeg besluttet inden jeg begyndte at kigge efter een.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.