Æl?? Har brug for jeres hjælp piger.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

256 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. juli 2013

Anonym trådstarter

Hej piger.
Vi prøver og lave nr to nu. Yay

Men mit spørgsmål lyder.
Nu stoppede jeg midt i en pakke p-piller, og fik min mens dagen efter dvs i torsdags ( den 18.) og den er nu stoppet igår. Jeg har haft lidt murren i underlivet så tænkte jeg ville tage en æl test.

Jeg synes at have læst at nogen kan have to streger igennem hele cyklus. ?
Men da vi lavede vores første kunne jeg ikke få en æl test med to streger heller ikke selvom jeg var sikker på jeg havde æl (vi havde sex denne dag som den eneste i den mdr og vi fik vores første) derfor ved jeg nu jeg havde ret.

Jeg forventer min æl omkring den første eller skal jeg regne med den kommer før når jeg nu har testet denne test?
Ved den på billedet er negativ. Men ved intet om æl test. Og synes bare den er meget tydelig stregen eller er det normalt?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2013

Kløver

Det ernormalt de kan svinge meget op og ned. Anbefaler klart de digitale, de er langt bedre

Anmeld

25. juli 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Det ernormalt de kan svinge meget op og ned. Anbefaler klart de digitale, de er langt bedre

Okay. Siger de kun positive når den er positiv eller?

Anmeld

25. juli 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Hvis de kun viser positive når man har æl. Hvordan regner man så ud hvornår man skal teste? Bruger man bare de der alm nogle og gætter sig lidt frem eller?

Anmeld

25. juli 2013

Kløver

Anonym skriver:

Hvis de kun viser positive når man har æl. Hvordan regner man så ud hvornår man skal teste? Bruger man bare de der alm nogle og gætter sig lidt frem eller?

Der ligger en ca beregner i pakken for hvor dag man starter alt efter længde på ens cyklus den kommer med en Tom cirkel og når den ændres til glad smiley kommer ægløsningen inden for 48 timer

Anmeld

25. juli 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Der ligger en ca beregner i pakken for hvor dag man starter alt efter længde på ens cyklus den kommer med en Tom cirkel og når den ændres til glad smiley kommer ægløsningen inden for 48 timer

Okay. Tak for svar.
Men er de ikke ret dyre?

Anmeld

25. juli 2013

Kløver

Anonym skriver:

Okay. Tak for svar.
Men er de ikke ret dyre?

Der er 7 i pakken og jo koster lidt mere, men jeg brugte langt flere af de alm teste og var usikker på resultatet osv så i længden kunne det godt betale sig de fleste med en normal fast cyklus kan jo nøjes med 1 pk i måneden

Anmeld

25. juli 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Der er 7 i pakken og jo koster lidt mere, men jeg brugte langt flere af de alm teste og var usikker på resultatet osv så i længden kunne det godt betale sig de fleste med en normal fast cyklus kan jo nøjes med 1 pk i måneden

Okay tusinde tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.