Er brunt udflåd altid et tegn på noget dårligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

930 visninger
5 svar
1 synes godt om
24. juli 2013

Anonym trådstarter

God aften baby-brugere.... 

Jeg har nu i en uge haft noget brunt udflåd. Ikke nok til at det kommer i bindet, men kun når jeg tørre mig. Der var igår morges en gang, hvor det var meget lidt rød blod. Men resten af tiden har det kun været meget lidt brunt udflåd. 

Hvis jeg er gravid er jeg på cyklusdag 24 svarende til 3+2 og forventer mens d. 28-31. 

Hvad siger i... Kan det kun være et dårligt tegn eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2013

Anonym trådstarter

Slet ingen der har nogen erfaringer? PPositive som negative?

Anmeld

25. juli 2013

CH2012

Anonym skriver:

Jeg har nu i en uge haft noget brunt udflåd. Ikke nok til at det kommer i bindet, men kun når jeg tørre mig. Der var igår morges en gang, hvor det var meget lidt rød blod. Men resten af tiden har det kun været meget lidt brunt udflåd. 

Hvis jeg er gravid er jeg på cyklusdag 24 svarende til 3+2 og forventer mens d. 28-31. 

Mine erfaringer med brunt udflåd er desværre dårlige... Altså, at jeg i sidste ende har fået menstruation. Men ved ikk om andre har været mere heldige...?

Og har en ide om, at det også kan hænge sammen med at kroppen stadig skal finde sig selv og rense sig selv, efter præventionstop... Men om det er rigtigt eller ej, det ved jeg ikk. Og nu ved jeg ikk hvor længe siden det er du har stoppet?

Anmeld

25. juli 2013

Anonym trådstarter

CH2012 skriver:

Mine erfaringer med brunt udflåd er desværre dårlige... Altså, at jeg i sidste ende har fået menstruation. Men ved ikk om andre har været mere heldige...?

Og har en ide om, at det også kan hænge sammen med at kroppen stadig skal finde sig selv og rense sig selv, efter præventionstop... Men om det er rigtigt eller ej, det ved jeg ikk. Og nu ved jeg ikk hvor længe siden det er du har stoppet?

Okay. Må jo vente og se tiden an 

Anmeld

25. juli 2013

mommy1991

Anonym skriver:

Såvidt jeg ved kan det både betyde at du skal til at have din mens, men det kan også være implantationsblødning, hvor ægget sætter sig fast. Du må vente og se Jeg har ikke selv erfaring med blødning tidligt i forbindelse med graviditet.

for dig!

Anmeld

25. juli 2013

Anonym trådstarter

emmagirl skriver:

Såvidt jeg ved kan det både betyde at du skal til at have din mens, men det kan også være implantationsblødning, hvor ægget sætter sig fast. Du må vente og se Jeg har ikke selv erfaring med blødning tidligt i forbindelse med graviditet.

for dig!

Ja det rigtig. :-)

Men ventetiden er godt nok lang.  

Tak. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.