Hvad har i bildt jeres børn ind?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.014 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. juli 2009

Stineve

Hvad har I bildt de kære små ind? Eller snydt dem på anden vis?

Hørte engang om nogle forældre der havde bildt deres børn ind, at når isbilen ringede med klokken (som den jo altid gør), var det fordi de havde udsolgt.. og det troede børnene på i rigtig rigtig mange år..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2009

1977

Profilbillede for 1977
Den har jeg også brugt  Og at pakkerne på pakkekalenderen sidder fast med magisk bånd som kun nisser kan klippe over.  Og i lørdags fik jeg forklaret at han ikke måtte spise laven i ærten, for så kommer der sommerfugle ud af numsen.

Anmeld

13. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Min mors venindes søn kom engang ind og fandt et brugt kondom ved siden af sengen:

Han: Hvad er det mor? (viser undrende kondomet frem)
Hun: (snupper lynhurtigt kondomet ud af hånden på ham) Hovsa! Det er da vist noget fuglen har smidt ind af vinduet....

Anmeld

13. juli 2009

Ni-ko-li-ne

ha ha ha.... sommerfugle ud af numsen.... og fugle der smider kondomer ind af vinduerne... fnis

Anmeld

13. juli 2009

Mette+Mathias

*At politiet siger man ikke må få farvet hår før man er voksen (virkede fint da hun var 6-7 år),
*at turistbåden kun sejlede i sommerferien
* at der ikke kom børnetime i dag (når jeg har glemt det)
´
..og mener mine veninder plejer at sige at der er mere, men kan ikke lige huske det...

Anmeld

13. juli 2009

Pia

Den med isbilens klokke brugte mine svigerforældre også da min mand var barn.. Total griner.. så kan man jo undre sig over at den overhovdet køre rundt

Selv har jeg over for Lærke brugt og sige at spiser hun ikkesine kartofler får hun ikke store muskler og ville ikke kunne slå katten af tønden ( lige omkring fastelavn havde vi en madkrise)..
Ja der kommer da også mange andre sådan i løbet af årene... og de er da lidt skæge når man tænker over det,,,,

Anmeld

13. juli 2009

TbCp

Jeanne skriver:

Den har jeg også brugt  Og at pakkerne på pakkekalenderen sidder fast med magisk bånd som kun nisser kan klippe over.  Og i lørdags fik jeg forklaret at han ikke måtte spise laven i ærten, for så kommer der sommerfugle ud af numsen.

HIhihi sommerfugle ud af numsen

Anmeld

13. juli 2009

Honningblomst

Intet...jeg synes det er synd og tja, ikke særlig troiværdigt...jeg fortalte endda at julemanden ikke fandtes, men det VILLE min søn bare tro på...så det de tror på har de selv valgt...alt andet har de fået sandheden. Lige fra hvor de er kommet fra til hvordan vaskemaskinen virker-smiler
Hvorfor ikke bare sige at de ikke må få is når isbilen kommer??
Knus Eva.

Anmeld

13. juli 2009

Honningblomst

Intet...jeg synes det er synd og tja, ikke særlig troiværdigt...jeg fortalte endda at julemanden ikke fandtes, men det VILLE min søn bare tro på...så det de tror på har de selv valgt...alt andet har de fået sandheden. Lige fra hvor de er kommet fra til hvordan vaskemaskinen virker-smiler
Hvorfor ikke bare sige at de ikke må få is når isbilen kommer??
Knus Eva.

Anmeld

13. juli 2009

Lullaby

Tja. At der findes både påskeharen, julemanden og tandfeen.  Ellers så er vi så ærlige som muligt. Dog manøvrer vi lidt rundt om hvordan børn bliver til sådan officielt lidt endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.