starte til en sportsgren, men hvad for en ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. juli 2013

jinx

ja de forskellige sport starter op nu her igen efter ferien og jeg skal igang med en af dem da det er dejligt at får rørt sig.

har ikke gået til noget i mange år, men ved det skal være hold sport da det er lettes at komme af sted til da der er træner og sjover for mig og det er jo vigigt synes jeg 

det stå mellem fodbold og svømming, så ville høre jer om i går til en af dem, om i kan anbefale en af dem måske, da jeg er i tvivl hvad jeg skal vælge 

god sommer til jer alle sammen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2013

EnSødMor

jinx skriver:

ja de forskellige sport starter op nu her igen efter ferien og jeg skal igang med en af dem da det er dejligt at får rørt sig.

har ikke gået til noget i mange år, men ved det skal være hold sport da det er lettes at komme af sted til da der er træner og sjover for mig og det er jo vigigt synes jeg 

det stå mellem fodbold og svømming, så ville høre jer om i går til en af dem, om i kan anbefale en af dem måske, da jeg er i tvivl hvad jeg skal vælge 

Jeg havde valgt svømning, men mest fordi jeg er SÅ dårlig til fodbold  

Anmeld

24. juli 2013

twinny

Helt klart fodbold. noget kontaktsport er bare bedre. Hehe

Anmeld

24. juli 2013

Kloster

Nu er det helt modat mig - det holdsport halløj, men vil da lige svare alligevel...

Svømning er det baner ell vandaeribic ell ?

Fodbold er ret intens og der bliver man virkelig banket igennem, hvor i mine øjne er svømning mere velvære.

Har gået til vandaerobic, men det er slet ikke hårdt for mig. Så blev ret skuffet. Så for mig er vandgymnastil/aerobic osv velvære. Men er det baner og tid-halløj, er det hårdt

Så Skal du have pulsen op og blive banket igennem, er det fodbold. Men er det velvære - som i allerhøjeste grad også er vigtigt i mine øjne, ja så er det svømning.

Anmeld

24. juli 2013

jinx

Frk-S skriver:

Jeg havde valgt svømning, men mest fordi jeg er SÅ dårlig til fodbold  

okay sådan kan man også vælge men tænker på jeg kan lære det ellers gør jeg bare mit bedste 

Anmeld

24. juli 2013

Juliekp

jinx skriver:

Har spillet fodbold siden jeg var seks, har så holdt pause de sidste 3 år, men kan klart anbefale det på alle måder  

Det er en kanon god holdsport og man får rørt sig rigtig meget på hele kroppen Næsten alle muskler bliver jo brugt, under opvarmning og selve spillet.

Anmeld

24. juli 2013

Ciss

Jeg har altid godt kunnet lide den måde, man bruger absolut hele kroppen på, når man svømmer.

Fodbold giver selvfølgelig sved på panden, men jeg synes, det hurtigt bliver mere kropsligt ensformigt, selvom der selvfølgelig er et stærkere konkurrenceelement.

Det er jo en smagssag, hvad man foretrækker, men jeg ville valgt svømning.

Anmeld

24. juli 2013

jinx

Kloster skriver:

Nu er det helt modat mig - det holdsport halløj, men vil da lige svare alligevel...

Svømning er det baner ell vandaeribic ell ?

Fodbold er ret intens og der bliver man virkelig banket igennem, hvor i mine øjne er svømning mere velvære.

Har gået til vandaerobic, men det er slet ikke hårdt for mig. Så blev ret skuffet. Så for mig er vandgymnastil/aerobic osv velvære. Men er det baner og tid-halløj, er det hårdt

Så Skal du have pulsen op og blive banket igennem, er det fodbold. Men er det velvære - som i allerhøjeste grad også er vigtigt i mine øjne, ja så er det svømning.

det er baner jeg tænker på ang svømmig. 

jeg overvejer mest svømming men det er bare en del dyre og man får ikke penge tilbage vis man stopper, så må tænke lidt mere men tak for svar 

Anmeld

24. juli 2013

LinLin

jinx skriver:

Hvis du ved det skal være holdsport skal du da ikke vælge svømning fodbold er en super sport med masser er motion, kamp og holdånd

Jeg har spillet fodbold i 6 år da jeg var (meget ) yngre og kunne rigtigt godt tænke mig at gå til det igen! Synes bare ikke der er super meget tid til det med to børn...

Jeg gik også til (konkurrence) svømning indtil jeg var 11... Men endte tit med at sidde på kanten fordi jeg var meget tynd og vandet var p**** koldt!!

Ellers har jeg gået til badminton men der skal man nok have en at spille med som voksen

Anmeld

24. juli 2013

Rosengreen

Nu er jeg selv fodboldspiller så vil jo til en hver tid tale for den sport. Men jeg tænker lidt, om du vil involdvere dig socialt, for det ligger der jo lidt i det når man vælger en holdsport.  Jeg ved intet om svømning, har altid spillet fodbold. Så kan kun råde dig på  fodboldsiden:

Hvis du ikke allerede har udset dig en klub, ville jeg først gøre op med mig selv hvad du vil med det: Er det udelukkende for det sociale, og motionen, eller vil du også være med i konkurrencen og spille kampe? Og vil du spille 11-mands eller 7-mands? Dernæst ville jeg kigge hjemmesider ud med hold i nærheden af dig. De fleste har en holdbeskrivelse, som fortæller lidt om hvad holdet står for. Ellers må de i det mindste have et nummer på en træner du kan kontakte for at høre om holdet er noget for dig. og om du evt. kan komme til en prøvetræning

Ved overhovedet ikke om det var en hjælp, men håber du får valgt det rigtige for dig, ellers kan du altid vælge om 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.