Sidder alene på terrassen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
3 svar
3 synes godt om
24. juli 2013

anitha

Hej alle - havde lige lyst til at dele det gode vejr og mine overvejelser.

jeg sidder som overskriften siger, alene må min terasse og nyder en lunken Øl - havde desværre ikke en kold 

Har lige fået en rejse invitation. Den var egentlig planlagt, men det er med min X'es arbejde  - om ca en måned. Vi brød for en måned siden - og blev definitivt enige igår om at det er slut. Og vi er ok med det-det gik bare ikke. 

Har skrevet lidt sammen og han inviterer mig til at overveje om jeg stadig vil med på den planlagte weekend tur næste mdr. 

Hvad synes I andre? 

Bonus Info - vi har ikke børn sammen, men vores børn er gode venner og kommer forhåbentlig til at ses, det var mig der brød, men nu en mdr efter er vi enige om brudet, da vores 4 år lange forhold aldrig har fungeret optimalt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2013

MorDk

Hvis I er enig og I er venner stadigvæk... hvorfor så ikk?

Anmeld

24. juli 2013

Bassemor<3

anitha skriver:

Hej alle - havde lige lyst til at dele det gode vejr og mine overvejelser.

jeg sidder som overskriften siger, alene må min terasse og nyder en lunken Øl - havde desværre ikke en kold 

Har lige fået en rejse invitation. Den var egentlig planlagt, men det er med min X'es arbejde  - om ca en måned. Vi brød for en måned siden - og blev definitivt enige igår om at det er slut. Og vi er ok med det-det gik bare ikke. 

Har skrevet lidt sammen og han inviterer mig til at overveje om jeg stadig vil med på den planlagte weekend tur næste mdr. 

Hvad synes I andre? 

Bonus Info - vi har ikke børn sammen, men vores børn er gode venner og kommer forhåbentlig til at ses, det var mig der brød, men nu en mdr efter er vi enige om brudet, da vores 4 år lange forhold aldrig har fungeret optimalt.

Jeg ville helt sikkert tage med, et mindre mere til samlingen skader ikke nyd weekenden !

Anmeld

24. juli 2013

foto på lærred

Kommer an på om I virkelig begge to er enige om brudet. Hvis den ene stadigvæk sidder med en smule følelser (måske ikke dig, da du var den der afbrød) Men måske han alligevel går og håber lidt? Personligt ville jeg under alle omstændigheder give det lidt længere tid inden en ferie sammen med ex. Ærgeligt hvis noget skulle gå galt, og dermed risikere af et evt. fremtidig venskab ville gå i vasken. Hellere lægge lidt afstand nu og tage det stille og roligt, og så på sigt måske have en bedre chance for venskab. Selv om I begge på ydersiden har forståelse for at I er gået fra hinanden fordi det ikke virkede, så er der måske alligevel et par følelser, som ligger et sted og ulmer et sted under overfladen.

Hvis inden af jer virkelig ikke længere har følelser for hinanden og er fuldstændig klar til venskab med det samme, så er det selvfølgelig en anden sag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.