Ligner jeg en gravid ?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2013

Swerg

asff skriver:

Hvis du ser gravid ud, så har han sgu da aldrig set en gravid kvinde?! Du er helt fin slank. behøver BESTEMT ingen kur!! Ej.. Man kan ikke en gang se, du har født altså!

1000 tak  

tror også jeg må igang med nogen mavebøjninger  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2013

Swerg

Juliekp skriver:

Sikke en grov sms at få! Synes slet ikke man kan tillade sig at skrive sådan, medmindre man render rundt med stor mave 

I øvrigt er du så SMUK at det halve kunne være nok Du behøver ingen kur, du er så slank! Men hvis maven nager dig, så lav nogle mave bøjninger - ingen kur til dig ihvertfald

Tak søde . Men hvor mange mavebøjninger ???  

Anmeld

24. juli 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Elias2010<3 skriver:

Jeg lyver ikke....

Det kan ikke være løse rygter om at du skulle være gravid, som han har hørt? Ikke alle uden børn, ved at man ikk kender kønnet fra dag 1

jeg selv fortalte min brors ven at jeg var gravid, til en fest hvor jeg var  2måneder henne. Han sagde "Gud ja, det kan jeg da faktisk godt se!!!!!!" Jesus altså, hvor var det dumt og han blev også temmelig flov da jeg sagde at det altså var pænt nyt stadogvæk. haha skal lige siges at jeg er normal vægtig og der var virkelig ingenting at se.

Anmeld

24. juli 2013

asff

Elias2010<3 skriver:

1000 tak  

tror også jeg må igang med nogen mavebøjninger  

Du skal hvert fald ikke føle dig tyk! Var han fuld, så han dobbelt..? Kan bare slet ikke forstå det

Anmeld

24. juli 2013

Swerg

asff skriver:

Du skal hvert fald ikke føle dig tyk! Var han fuld, så han dobbelt..? Kan bare slet ikke forstå det

hehe godt spørgsmål.!!!

Anmeld

24. juli 2013

Swerg

Mor11 skriver:

Det kan ikke være løse rygter om at du skulle være gravid, som han har hørt? Ikke alle uden børn, ved at man ikk kender kønnet fra dag 1

jeg selv fortalte min brors ven at jeg var gravid, til en fest hvor jeg var  2måneder henne. Han sagde "Gud ja, det kan jeg da faktisk godt se!!!!!!" Jesus altså, hvor var det dumt og han blev også temmelig flov da jeg sagde at det altså var pænt nyt stadogvæk. haha skal lige siges at jeg er normal vægtig og der var virkelig ingenting at se.

Tror ikke det er rygter .. Han kender kun min kæreste og jeg og min kæreste snakker ihvertfald ikke om PB  

Hehe  Til gengæld var der noget i dig

Anmeld

24. juli 2013

Juliekp

Elias2010<3 skriver:

Tak søde . Men hvor mange mavebøjninger ???  

Jeg laver 3 forskellige mave øvelser om dagen.

3x15 af hver  

Anmeld

24. juli 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Elias2010<3 skriver:

Tror ikke det er rygter .. Han kender kun min kæreste og jeg og min kæreste snakker ihvertfald ikke om PB  

Hehe  Til gengæld var der noget i dig

Øv, jamen så er han jo ganske enkelt bare en klaphat uden pli (og øjne, åbenbart )

Anmeld

24. juli 2013

Swerg

Juliekp skriver:

Jeg laver 3 forskellige mave øvelser om dagen.

3x15 af hver  

Er det lige og skrå?

Anmeld

24. juli 2013

DianaRJS

Elias2010<3 skriver:

Var ude hos vires mekaniker for at få lavet lidt på bilen..

da jeg er på vej får jeg en besked "er det en dreng eller pige i skal ha??" 

hvis jeg så bare var gravid!!? 

Ej, den slog sgu hårdt alligevel... Så fra idag, KUR!! Og jeg er oveni købet mega forfængelig med mit udseende ! 

ser gravid ud?

hvis du ser gravid ud så ved jeg fanme ikke hvad gravide så ser ud til at være

du har en pæn form han må da være blind og skulle have briller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.