Autostol, brio zento eller rømer king?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.108 visninger
7 svar
1 synes godt om
24. juli 2013

Annette A

Ja vil bare høre om nogen har erfaringer med disse autostole og om I vil dele dem med mig? Gode som dårlige erfaringer selvfølgelig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2013

Pigent

De har snakket om de vil have at børn skal sidde bagudvendt længere tid og det er jeg tilhængere af. Den dag jeg selv får børn skal de sidde bagudvendt så længe som muligt. 

Du kan læse om dem her 

http://www.autostol.dk/blog/nye-autostolregler-fra-11-2013-bagudvendt-de-forste-15-maneder/

Rømer King er god og sikker autostol som jeg ved mange vælger. 
Brio Zento ved jeg kan bruge bagudvendt. Jeg vil selv vælge en anden bagudvendt autostol end Brio Zento. 

Men jeg kan se i ikke vil have jeres barn til at sidde bagudvendt, så vil jeg vælger Rømer King eller en med mavepude fx Cybex Juno Fix som både kan bruges med eller uden isofix. 

Anmeld

25. juli 2013

Annette A

Tak for svar og vil kigge på linket. 

Nej vil kun have en bagudvendt autostol da sikkerheden er så meget større, så ville slet ikke turde andet. Vi vil bruge bagudvendt til 4 år som det anbefales. Troede rømer king var bagudvendt.

Til vores mellemste dreng har vi en akta graco cosmic comfort og er meget glad for den men den fylder meget i bilen og der er simpelthen ikke plads til en mere, selvom vi gerne købte sådan en igen. Den må godt monteres på forsædet men skulle desværre ikke være sikker nok på forsædet.

Brio zentoen har jeg læst meget godt om men igen kan man læse så meget forskelligt om alle stolene og det er svært at blive klog på. Men igen tak for svaret og må søge videre efeter de rette stol. 

Anmeld

25. juli 2013

Pigent

Christina A skriver:

Tak for svar og vil kigge på linket. 

Nej vil kun have en bagudvendt autostol da sikkerheden er så meget større, så ville slet ikke turde andet. Vi vil bruge bagudvendt til 4 år som det anbefales. Troede rømer king var bagudvendt.

Til vores mellemste dreng har vi en akta graco cosmic comfort og er meget glad for den men den fylder meget i bilen og der er simpelthen ikke plads til en mere, selvom vi gerne købte sådan en igen. Den må godt monteres på forsædet men skulle desværre ikke være sikker nok på forsædet.

Brio zentoen har jeg læst meget godt om men igen kan man læse så meget forskelligt om alle stolene og det er svært at blive klog på. Men igen tak for svaret og må søge videre efeter de rette stol. 

Okay lige nu kan jeg ikke give dig link til bagudvendte autostole, men når jeg tænder computeren får du link Har i isofix i bilen? 

Anmeld

25. juli 2013

Annette A

Barnepigen skriver:

Okay lige nu kan jeg ikke give dig link til bagudvendte autostole, men når jeg tænder computeren får du link Har i isofix i bilen? 

Tusind tak for links og ja vores nuværende er også fra Sverige da det er meget nemmere der som du selv skriver. Men ja det er en jungle men kan godt være vi bare vælger samme model som vi har nu og sætter den på forsædet eller på midten på bagsædet for det er måske den bedste løsning. Tak igen

Anmeld

25. juli 2013

Pigent

Christina A skriver:

Tusind tak for links og ja vores nuværende er også fra Sverige da det er meget nemmere der som du selv skriver. Men ja det er en jungle men kan godt være vi bare vælger samme model som vi har nu og sætter den på forsædet eller på midten på bagsædet for det er måske den bedste løsning. Tak igen

Den dag jeg skal have børn skal de også sidde bagudvendt indtil 4 års alderen. 

Held og lykke med at finde den rigtig løsning

Anmeld

26. juli 2013

Miss BananaHammock

Vi har købt Cybex sirona som også er bagudvendt. Den er vi glade for. Plus vi elsker at den kan drejes ud mod døren så barnet er lettere at sætte i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.