Er det virkelig normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

785 visninger
5 svar
1 synes godt om
24. juli 2013

Anonym trådstarter

Jeg er ikke længere sammen med mit kommende barns far, og vi har ikke haft kontakt i over en måned og har ikke set hinanden i over to måneder, først nu kan jeg mærke at jeg tænke mere på ham, og ''savner'' ham? er det virkelig normalt, eller er det fordi jeg er ved at nærme mig fødslen og grundet den manglende kontakt måske er bange for han slet ikke vil interessere sig for sit barn?
(Han gik fra mig) og vi har ikke haft kontakt på nogen måde siden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

Jeg er ikke længere sammen med mit kommende barns far, og vi har ikke haft kontakt i over en måned og har ikke set hinanden i over to måneder, først nu kan jeg mærke at jeg tænke mere på ham, og ''savner'' ham? er det virkelig normalt, eller er det fordi jeg er ved at nærme mig fødslen og grundet den manglende kontakt måske er bange for han slet ikke vil interessere sig for sit barn?

vi reagerer jo ikke alle ens

Men hvis du snart skal føde, ja så kan du jo godt være lidt ekstra tudemarie og måske lidt nervøs for hvad fremtiden bringer, nu hvor du er alene...

Anmeld

24. juli 2013

MorDk

Har du slet ikke taget kontakt heller?

I skal vel finde ud af om han skal være en del af barnets liv eller ej??

Anmeld

24. juli 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Har du slet ikke taget kontakt heller?

I skal vel finde ud af om han skal være en del af barnets liv eller ej??

Han sagde jo dengang at han gerne ville, og nej jeg har ikke taget kontakt, fordi han bare gerne ville have ro.

Anmeld

24. juli 2013

Rikkeas

Anonym skriver:

det er nok meget normalt.

de første par måneder er man som regl ret "ligeglad" med den anden, men når evt vrede og had har lagt en dæmper på sig, så kommer den der trang til at se ham, og savnet  - fordi han netop har været en del af dit liv.

Men hvis du er totalt hormonella, så har det selvfølgelig også en del at skulle have sagt :-) 

Anmeld

25. juli 2013

MorDk

Anonym skriver:

Han sagde jo dengang at han gerne ville, og nej jeg har ikke taget kontakt, fordi han bare gerne ville have ro.

Men han må jo lig'som vise lidt interesse for sit barn. Nytter ikke han kommer dalrende flere uger efter du har født f.eks. Han må lige komme ind i kampen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.