Hendes navle lugter!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.580 visninger
6 svar
3 synes godt om
24. juli 2013

MorDk

Min datters navle lugter virkelig dårligt. Som i rådden ost eller sådan. Har renset den med en vatpind og det er blevet bedre. Men hun har altså også bare den "skøreste" navle altså! Må være mere obs på det...

Andre hvis babys navle lugter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2013

Team Putte

MorDk skriver:

Min datters navle lugter virkelig dårligt. Som i rådden ost eller sådan. Har renset den med en vatpind og det er blevet bedre. Men hun har altså også bare den "skøreste" navle altså! Må være mere obs på det...

Det kan sagtens være svamp her i varmen.. Prøv at holde den så ren og tør som muligt så forsvinder det formenelig igen

Anmeld

24. juli 2013

MorDk

Team Putte skriver:

Det kan sagtens være svamp her i varmen.. Prøv at holde den så ren og tør som muligt så forsvinder det formenelig igen

Takker... må holde øje...

Anmeld

24. juli 2013

EnSødMor

MorDk skriver:

Det er nu ganske normalt. vores egen navle dufter hellere ikke ligefrem af blomster... ;-) 

så længe man vasker den godt, tørre godt, så er der vidst intet mere at gøre ;-)) Herhjemme er der derimod min datters tær der lugter... kom klart i denne varme  

Anmeld

24. juli 2013

grønbæk

Pust lidt babypudder på den, så holdes den tør og den evt. Svamp vil dø.

Anmeld

24. juli 2013

foto på lærred

Fik af vide fra SP af det er helt normalt, også selv om der ikke er betændelse eller svamp eller lign. (Hvis det er lige i starten der hvor der stadigvæk er en stump efter fødslen)

Anmeld

24. juli 2013

foto på lærred

Hov så lige på din profil, af din datter er 1 år, så er mit forrige indlæg hvis ligegyldigt Troede der var tale om en nyfødt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.