bwahahha totalt tudehumør!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
1 svar
0 synes godt om
23. juli 2013

DianaRJS

vi har sommerferie, og føler bare slet ikke jeg kan være der som jeg plejer for drengene

en time ved stranden og så er mit bækken fuldstændigt smadret og ved bare hvor meget de elsker at være på strangen og fange krabber, bade i vandet lave sandslotte osv osv. og føler slet ikk ejeg kan være med fordi det bare gør så ondt at jeg kunne tude

er der ikke nogen super genier der kan fortælle hvordan man mindskner de skide bækkenløsninger? er kun uge 20 og 18 uger mere med bækkenløsniner hvor man ikek kan være der ordentligt for de 2 store er ikke til at overskue

og vil bare så gerne give dem en god sommerferie ikke mindst de næste 2 uger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2013

hekran

DianaRJS skriver:

vi har sommerferie, og føler bare slet ikke jeg kan være der som jeg plejer for drengene

en time ved stranden og så er mit bækken fuldstændigt smadret og ved bare hvor meget de elsker at være på strangen og fange krabber, bade i vandet lave sandslotte osv osv. og føler slet ikk ejeg kan være med fordi det bare gør så ondt at jeg kunne tude

er der ikke nogen super genier der kan fortælle hvordan man mindskner de skide bækkenløsninger? er kun uge 20 og 18 uger mere med bækkenløsniner hvor man ikek kan være der ordentligt for de 2 store er ikke til at overskue

og vil bare så gerne give dem en god sommerferie ikke mindst de næste 2 uger

Er det ikke en mulighed at have en havestol med, så du kan sidde mere behageligt? Hiv en veninde med, som kan agere som badeassistent, mens du er bademester. Bademesteren må ikke forlade sin station, men det må badeassistenten

håber du overlever sommeren, men som udgangspunkt ville hovedretlen nok være, at du ikke skal tage alene afsted med drengene - hvis det altså kan lade sig gøre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.