Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja så er vi rundet den 22-07-13 og Tiger er blevet 10 mdr. gammel
Hun vejer 8500 g og er 73 cm lang
Hun er så dygtig til alt muligt! Spiser selv, klapper, vinker, går rundt ved ting og ja, så har hun kigget på mig med hendes store blå øjne og sagt: Moar" SMELTE SMELTE! Jeg er ikke overbevidst om at det ikke bare var et tilfælde, men lige gyldigt var det fantastisk
Hun startede i dagpleje mandag, 22-07, og det går okay. Vi skal lige have søvn rytmen til at passe helt.
Stadig kun en tand, men nr. 2 er lige under overfladen.
Hun kommer stadig på potten og det går godt!
Tiger fylder hjertet med smil og kærlighed!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lækker pige du har dig der
christina92 skriver: Ja så er vi rundet den 22-07-13 og Tiger er blevet 10 mdr. gammel Hun vejer 8500 g og er 73 cm lang Hun er så dygtig til alt muligt! Spiser selv, klapper, vinker, går rundt ved ting og ja, så har hun kigget på mig med hendes store blå øjne og sagt: Moar" SMELTE SMELTE! Jeg er ikke overbevidst om at det ikke bare var et tilfælde, men lige gyldigt var det fantastisk Hun startede i dagpleje mandag, 22-07, og det går okay. Vi skal lige have søvn rytmen til at passe helt. Stadig kun en tand, men nr. 2 er lige under overfladen. Hun kommer stadig på potten og det går godt! Tiger fylder hjertet med smil og kærlighed!!!
Ih, kan godt forstå at du smelter Hun er da simpelthen bare så smuk, charmerende og dejlig!!!! Og hvor er det sejt med alle de ting hun allerede kan
san skriver: lækker pige du har dig der
Tusind tak
emmagirl skriver: Ih, kan godt forstå at du smelter Hun er da simpelthen bare så smuk, charmerende og dejlig!!!! Og hvor er det sejt med alle de ting hun allerede kan
Hun er bare så dygtig! Bliver overrakset hver gang hun finder på noget nyt!
Og tak smukke du!
Smuk
Hvor er hun bare lækker Og sikke en fin vægt og højde hun har, super flot!
Juliekp skriver: Hvor er hun bare lækker Og sikke en fin vægt og højde hun har, super flot!
Tak
Jeg er også stolt af hendes str. hun startede jo ud med kun 2810g og 53 cm så hun er kommet godt igen
Loa skriver: Hold nu op en skønno lille datter du har
Hold nu op en skønno lille datter du har
TAK
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128