ØV... Mens igen og så endda før beregnet :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
9 svar
2 synes godt om
23. juli 2013

Maria-s

Havde en MA der blev til en SA den 27/28 maj (voldblødte om natten) sluttede med at bløde ca en uge efter. Sexede, blødte lidt igen. Fik brunt "udflåd" ca 26/27 juni. Rigtig mens den 2. Juli som varede 5-6 dage. Nu er jeg så IGEN begyndt med brunt udflåd her allerede i dag den 23. 

Latterlig krop jeg har!!!!!!!........

Lige et piveindlæg herfra..... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2013

Tulipan

Maria-s skriver:

Havde en MA der blev til en SA den 27/28 maj (voldblødte om natten) sluttede med at bløde ca en uge efter. Sexede, blødte lidt igen. Fik brunt "udflåd" ca 26/27 juni. Rigtig mens den 2. Juli som varede 5-6 dage. Nu er jeg så IGEN begyndt med brunt udflåd her allerede i dag den 23. 

Øv øv:/

føler med dig!

kender lidt selv til de følelser du går med og det er sindssygt frustrerende!

kæmpe kram herfra!

Anmeld

23. juli 2013

CH2012

Maria-s skriver:

ØV! Føler med dig... Jeg får nogle øjeblikke, hvor jeg også føler mig nede i kælderen, og tænker om jeg nogensinde bliver gravid? Men når jeg så bliver mere rationel, ved jeg jo godt at et halvt år ikk er alverden, og jeg nyder tiden sammen med min kæreste - og alt det vi foretager os. Men derfor kan følelserne godt overtage ind imellem... Men bliver heldigvis hurtig rationel igen,- men der skal også være plads til at kunne være øv...

til dig!

Anmeld

23. juli 2013

EnGodMor

Maria-s skriver:

Anmeld

23. juli 2013

Rødhætte

Maria-s skriver:

Øv.. 

Anmeld

23. juli 2013

Maria-s

Anonym23 skriver:

Øv øv:/

føler med dig!

kender lidt selv til de følelser du går med og det er sindssygt frustrerende!

kæmpe kram herfra!

Ja det er super frusterende. Jeg VED jo godt at vi skal væbne os med lidt tålmodighed, men med vores søn blev vi gravide i andet forsøg, det samme ved MA'en... Og tanken om at jeg i dag skulle have været til MD skanning er bare.... Træls  Ingen baby i maven og ja åbenbart ingen på vej. Men vi må jo bare øve videre. Ikke fordi det at øve sig ikke er dejligt  Men synes jo bare det er ved at være længe siden jeg mentalt havde forberedt mig på gravid-rollen....

Anmeld

23. juli 2013

Maria-s

CH2012 skriver:

ØV! Føler med dig... Jeg får nogle øjeblikke, hvor jeg også føler mig nede i kælderen, og tænker om jeg nogensinde bliver gravid? Men når jeg så bliver mere rationel, ved jeg jo godt at et halvt år ikk er alverden, og jeg nyder tiden sammen med min kæreste - og alt det vi foretager os. Men derfor kan følelserne godt overtage ind imellem... Men bliver heldigvis hurtig rationel igen,- men der skal også være plads til at kunne være øv...

til dig!

Jeg ved jo også godt det bare er at blive ved med at forsøge. Man bliver bare så pokkers utålmodig!... Og så især fordi vi troede den var der.... O så er det også bare en øv dag. Skulle have været til MD skanning i dag....

Anmeld

23. juli 2013

CH2012

Maria-s skriver:

Jeg ved jo også godt det bare er at blive ved med at forsøge. Man bliver bare så pokkers utålmodig!... Og så især fordi vi troede den var der.... O så er det også bare en øv dag. Skulle have været til MD skanning i dag....

Det forstår jeg godt. Øv. Kan godt huske at læse dengang du blev gravid og da du mistede. Blev så glad på dine/jeres vegne da du blev gravid og så ked af det på dine/jeres vegne, da det desværre gik galt 

Og ja, jeg synes faktisk også har jeg en lidt øv dag i dag, dog ikke den værste, men hormonelt kører det også bare rundt i kroppen.

Jeg kan godt forstå det er en øv dag. Håber I har kunne hygge jer lidt sammen og forsøgt at få tankerne lidt afledt... 

Anmeld

23. juli 2013

Tulipan

Maria-s skriver:

Ja det er super frusterende. Jeg VED jo godt at vi skal væbne os med lidt tålmodighed, men med vores søn blev vi gravide i andet forsøg, det samme ved MA'en... Og tanken om at jeg i dag skulle have været til MD skanning er bare.... Træls  Ingen baby i maven og ja åbenbart ingen på vej. Men vi må jo bare øve videre. Ikke fordi det at øve sig ikke er dejligt  Men synes jo bare det er ved at være længe siden jeg mentalt havde forberedt mig på gravid-rollen....

Forstår godt du ik ka lade være med at tænke på hvor du kunne have været. Jeg har forbudt mig selv at udregne det. Ville have haft termin i starten af september, og blir helt syg ved tanken om at jeg nok ikke engang er gravid til den tid!

du er heldig du har din søn, glæd dig over ham. I det mindste ved du da at det er fysisk muligt for dig at blive gravid, så selvfølgelig blir du det igen

Anmeld

23. juli 2013

l.kjoeller

Maria-s skriver:

føler med dig. giv kroppen en måned eller to til at finde sig selv så skal det nok komme. er også godt slimhinden når at blive rigtig tyk igen så der ikke er øget risiko for s.a. for to streger hurtigst muligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.