Forbrænding

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. juli 2009

Vingummien

På opfordring vil jeg lige høre jer andre herinde om hvordan hullen man får gang i sin krop.
Siden jeg fik Emil har den stået stille, dyrker motion spiser så sundt jeg kan men intet sker, det er ligesom gået kold, vader bakker op og bakker ned, men INTET.

Nogen der kender det og/el har nogle gode råd, ved godt alt det der med at spise sundt og dyrke motion, men virker ik rigtig, måske en der sidder med et hemmelig tip om hva man dog skal gøre i sådan en situation.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2009

Ni-ko-li-ne

mit hemmelige tip er viljestyrke..... og spis mindre end du forbrænder... og så skulle frisk Ananas være en ting der forhøjer forbrændingen....

Anmeld

12. juli 2009

Vingummien

ka-ri-na skriver:

mit hemmelige tip er viljestyrke..... og spis mindre end du forbrænder... og så skulle frisk Ananas være en ting der forhøjer forbrændingen....

Årh bliver hudløs af ananas, men de smager vildt godt mums

Viljestyrke har jeg skam, men efter 11 måneder så begynder det skam at blive lidt gråt på det punkt

Anmeld

12. juli 2009

Ni-ko-li-ne

det kan jeg skisme godt forstå.... jeg har været "handicappet" pga. min ryg indtil nu, men nu må jeg da begynde at lave mavebøjninger.... sikken et fremskridt!

ja hvis ikke den er godt moden så bliver man ret hudløs af ananas....

Anmeld

13. juli 2009

Vingummien

ka-ri-na skriver:

det kan jeg skisme godt forstå.... jeg har været "handicappet" pga. min ryg indtil nu, men nu må jeg da begynde at lave mavebøjninger.... sikken et fremskridt!

ja hvis ikke den er godt moden så bliver man ret hudløs af ananas....

Ja, jeg har jo også mine ben. Mavebøjninger har sku ik hjulpet en dyt her, det er bare ik med mig.

Oki, syntes jeg bliver hudløs uanset hvor moden de er, er så træls for de smager godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.