Hvad skal vi ha med på ferie ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. juli 2013

Mimbi

Hej

På søndag tager vi til Spanien på ferie MEN jeg har aldrig været sydpå før så jeg ved ikke rigtigt hvad vi skal have med? Det er mig, min mand og vores 3 børn på 2-7-8 år

Kom gerne med nogle forslag om hvad man skal have med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2013

Troldemommi

Mimbi skriver:

Hej

På søndag tager vi til Spanien på ferie MEN jeg har aldrig været sydpå før så jeg ved ikke rigtigt hvad vi skal have med? Det er mig, min mand og vores 3 børn på 2-7-8 år

Pas, sygesikringsbevis, tøj, solcreme, myggestift, solbriller, håndklæder, læsestof, legetøj, og måske en bog om området i befinder jer i 

Monica

Anmeld

23. juli 2013

MissMaria

Mimbi skriver:

Hej

Underholdning i form bøger, legetøj og iPad, måske nogle spil... Vi havde lagt film ind på vores tablet sidst vi var afsted....

Ellers tror jeg bare man skal have det med man ville bruge her hjemme.. I Spanien kan man ikke købe skumvaskeklude, kun vådservietter, men de kan være svære at finde uden parfume.

Bleer ville jeg kun tage med til første dagen også bare købe nogle dernede, der findes mange kendte mærke.

Ellers spørg hvis jeg har glemt noget

Rigtig god tur

Anmeld

23. juli 2013

Mimbi

Tak for jeres svar

Så skal der snart gang i at pakke, for skal arbejde til og med lørdag!

Andre der har forslag ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.